Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، چنگیز نوری گفت: این تعداد نقاط بعد از پایش شبکه و ضعف خدمات‌دهی برنامه‌ریزی شده و اکنون خدمات قابل ارائه با کیفیت مطلوب و با تکنولوژی نسل سوم و چهارم ارائه می‌شود.

وی پوشش شبکه مخابراتی همراه اول در استان را ۱۰۰ درصد بیان و گفت: در خصوص پوشش دیتا، در مناطق شهری هم شبکه پایدار و تجهیزات قدرتمندی وجود دارد که اگر ساخت و سازهای جدید مشکلی ایجاد نکند، ما از یک پوشش مناسب دیتا برخوردار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی اضافه کرد: نقاطی که بواسطه موانع فیزیکی و ساختمان ها دچار مشکل هستند، به مرور شناسایی و مخابرات منطقه اقدامات لازم را در این راستا انجام میدهد که در همین راستا در ۵۰۰ نقطه استان هم در حال ارتقاء سایت ها و در بیش از ۶۳ نقطه در حال راه‌اندازی سایت‌های جدید هستیم.

نوری با اشاره به استفاده بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک از خدمات مخابرات گفت:  از این تعداد مشترک در استان، ۹۷۰ هزار کاربر تلفن ثابت و ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک همراه اول هستند.

وی گفت: سیاست‌های توسعه زیرساخت‌های مخابراتی استان به‌خصوص در زمینه فیبرنوری طور جدی درحال پی‌گیری است و با هدف ارائه سرویس‌های جدید و با کیفیت‌تر، سرویس FTTH نیز که امکان ارائه اینترنت پرسرعت با سرعت ۷۰ مگابیت بر ثانیه و کیفیتی بالاتر از ADSL دارد در استان راه‌اندازی شده و هم‌اکنون در شهرستان‌های ارومیه، بازرگان، ماکو، خوی، سلماس، نقده، میاندوآب، بوکان، مهاباد و سردشت امکان ارائه به مشترکین وجوددارد.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی اضافه‌کرد: به جهت اینکه این سرویس در استان در مرحله معرفی به مشترکین است، در حال حاضر هزینه‌ای بابت بسترسازی سرویس از مشترکین دریافت نخواهد شد.

نوری در مورد مدیریت تعرفه‌های اینترنتی نیز گفت: قیمت طرح‌های اینترنت پرسرعت «ADSL» بر اساس مقررات سازمان تنظیم مقررات و تابع تعرفه کشوری است و  به مشترکین اطمینان می‌دهیم که هیچ کم‌فروشی در بسته‌های اینترنتی مخابرات وجود ندارد، اما گاها برخی دلایل پنهان فنی باعث ایجاد این احساس در برخی مشترکین می‌شود که ممکن است در ارائه بسته‌های اینترنتی کم‌فروشی انجام شود، اگر مشترکین برخی اصول مانند عدم استفاده از فیلترشکن‌ها، مدیریت بروزرسانی نرم‌افزارها و مدیریت استفاده از برخی پیام‌رسان‌های پر مصرف مانند اینستاگرام را رعایت کنند، می‌توانند مصرف اینترنت خود را کاهش دهند ضمن اینکه  اگر نحوه مصرف دیتای مشترکین مدیریت شود، بسته‌های اینترنتی مخابراتی کاملا به صرفه و با کیفیت و بر اساس قوانین سازمان تنظیم خواهدبود.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: البته همزمان با رشد محدوده شهر ها از حاشیه و ایجاد مناطق جدید در بخش‌های انتهایی شهر، آنتن‌دهی تلفن همراه دچار اختلال می شود که این نقاط با سایت‌های جدید مجددا تحت پوشش قرار می‌گیرند که از جمله آن ها میتوان به سایت منطقه گلشهر ارومیه اشاره کرد.

نوری گفت: عمده مشکل ما در خصوص آنتن‌دهی و دیتا در مناطق جدید توسعه یافته است و در بافت قدیمی مشکلی نداریم، اگر هم ساختمان‌های جدید برای مناطقی در بافت قدیم مشکلاتی به وجود آوردند مخابرات آمادگی دارد تا از طریق روابط عمومی این مناطق را شناسایی و برای رفع مشکلاتشان برنامه‌ریزی کند.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به تلاش شبانه ‌وزی مخابرات استان برای رضایتمندی مشترکین افزود: ۲ هزار نفر پرسنل خدوم مخابرات استان در تلاش هستند تا مردم بتوانند از خدمات با کیفیت مخابراتی استفاده کنند و سامانه‌های ۱۹۵ برای دریافت شکایات، سامانه ۲۰۲۰ برای پاسخگویی و راهنمایی مشترکین ADSL و سامانه ۲۰۱۱۷ برای دریافت مشکلات مربوط به خرابی تلفن ثابت برای ارتباط هر چه نزدیک‌تر با مردم فعال شده است، علاوه بر این بنده روزهای سه شنبه هر هفته آماده دیدار و گفت و گوی حضوری با مردم عزیز هستم.

48

کد خبر 1448663

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

رضا اصغری سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: پارسال ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شده که در مقایسه با سال ماقبل آن افزایش ۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری انجام گرفته بود، افزود: ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.

اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.

وی در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکان از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز پارسال ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.

اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز، گفت: پارسال در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شده که البته در مقایسه با سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است