Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@20:43:02 GMT

وکیل برانکو ادعای رسول‌پناه را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۰۶۶۴

صراط: مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در آخرین اظهارات خود در خصوص طلب برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده است ۶۰ درصد طلب این مربی کروات را پرداخته‌اند.

به گزارش تابناک، دارو بوشیچ، وکیل سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با رد این اظهارات به خبرنگار تسنیم گفت: فردا به محض بازگشایی بانک‌ها در عمان، دو چک از باشگاه پرسپولیس داریم که قرار است آن‌ها را به حساب بخوابانیم که آن هم ۱۰ درصد از کل طلب برانکو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این دو چک پاس شود مجموع پرداختی‌های باشگاه به برانکو تنها ۲۵ درصد می‌شود.

وی افزود: اینکه باشگاه گفته ۶۰ درصد از طلب برانکو را پرداخت کرده، دروغی بیش نیست. مشکل باشگاه پرسپولیس زمانی شروع می‌شود که مجازات فیفا عملی شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد

سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی نسبت به واگذاری ۵۱ درصد از سهام هر یک از شرکت‌های باشگاه استقلال د پرسپولیس اقدام کرد.

طبق اعلام این ساطمان، قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس که روز ۱۱ فروردین واگذار می‌شود، ۲,۱۱۶ میلیارد تومان خواهد بود. قیمت هر سهم قابل واگذاری این باشگاه نیز ۳,۹۴۶ ریال می‌باشد.

همچنین ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال روز ۲۱ فروردین به قیمت پایه ۱,۸۵۰ میلیارد تومان واگذار خواهد شد. قیمت پایه هر سهم استقلال نیز ۳,۳۶۲ ریال خواهد بود.

قرار است ۱۰ درصد به طور نقدی پرداخت و سپس بقیه اقساط در ۷۲ ماه تسویه شود.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • قرائتی به «پناه» امام رضا(ع) رسید/بوسه برعمامه درواکنش به تعرض‌ها
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!
  • غم‌نامه‌ای برای قربانیان غزه/ داغ کرمان با درد مسکو تازه شد!
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • پاکستان اخراج پناهجویان را متوقف کند