Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس پلیس فتا از دستگیری ۲ متهم خبر داد که در فضای مجازی داروی تقلبی درمان کرونا را به عنوان داروی واقعی به کاربران فضای مجازی می‌فروختند.

سرهنگ "داود معظمی گودرزی" گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت که چند روز قبل با توجه به ابتلای پدرش به ویروس کرونا و وخیم شدن وضعیت جسمانی اش، برای خرید دارو‌های موردنیاز درمان وی در فضای مجازی با فردی ناشناس آشنا شد و تعداد ۳ واکسن درمانی کرونا را به قیمت هر کدام ۱۷۰ میلیون ریال و در مجموع به مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس فتا پایتخت گفت:مالباخته در اظهاراتش عنوان کرد که پس از مراجعه به بیمارستان و تحویل به پزشک متخصص، وی دارو‌ها را تقلبی اعلام کرد و گفت که در صورت استفاده می‌توانست منجر به مرگ پدرش شود.

این مقام سایبری تصریح کرد: بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد، متهم با ایجاد کانال و گروه تلگرامی با موضوع خرید و فروش دارو‌های کرونا مبالغ بسیار بالا دارو‌های تقلبی را بعنوان دارو‌های درمانی به متقاضیان این دارو‌ها فروخته است.

وی تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه وی شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی اکیپ عملیاتی پلیس فتا به مخفیگاه وی مراجعه و موفق شدند وی را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر ار مخفیگاهش تعداد زیادی از دارو‌های تقلبی کرونا کشف کنند.

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا در بازجوئی‌های اولیه اظهار داشت، مدتی است از زندان آزاد شده و باتوجه به شیوع بیماری کرونا با همکاری یکی از دوستانش که در داروخانه کار می‌کرد با راه اندازی یک کانال و گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی در تلگرام تبلیغ و دارو‌های تقلبی را به عنوان داروی کرونا به مردم با مبالغ بالا می‌فروخته و از محتویات داخل دارو‌ها و آمپول‌ها بی اطلاع بوده است.

رئیس پلیس فتا با اشاره به اینکه در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد، گفت: کشف جزئیات پرونده و مبالغ کلاهبرداری شده در دست بررسی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کووید 19 پلیس فتا پارسی خبر کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • «متفورمین» پرفروش‌ ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • «متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • چرا اولین داروی آلزایمر فروش نرفت؟
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا