Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دانشجویان تجمع خود را در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان فارس آغاز کردند و ضمن سر دادن شعارهایی همچون  مرگ بر فرانسه؛ مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسرائیل؛ « سکوت هر مسلمانان خیانت است به قرآن »؛ «لبیک یا محمد(ص)»؛ «وزارت خارجه، واکنش واکنش» هرگونه اهانت به مقدسات مسلمانان و همراهی با این اقدام در هر سطح را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان همچنین در پایان با قرائت بیانیه‌ای اقدام رذیلانه رئیس جمهور فرانسه و انفعال دستگاه دیپلماسی ایران را محکوم کردند.

در بیانیه هسته های بین الملل بسیج های دانشجویی دانشگاه های شیراز آمده است: «متاسفانه بار دیگر مدعیان ازادی و حقوق بشر،اجازه اهانت به دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان حضرت محمد(ص) را به بهانه ازادی بیان دادند و در مقابل این هتک حرمت ها، این شیاطین و ملعونین را تشویق به ادامه اهانت ها کردند و عواطف و احساسات امت اسلامی را به درد اورند. این کار در حالی صورت می گیرد که همان دولت های رذل اجازه انتقاد به صهیونیسم را نداده و آن را جرم می دانند».

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: بعد از اقدام گستاخانه و توهین آمیز نشریه فکاهی «شارلی ابدو» در بازنشر،کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص)،حال نوبت به گستاخی و بی شرمی اقای امانوئل مکرون رئیس جمهور جاهل و شیطان فرانسه رسیده،که نه تنها این اقدامات را محکوم نمی کند،بلکه با گستاخی تمام از مواضع اسلام ستیز خود دفاع می کند و بر روی تداوم انتشار تصاویر موهن علیه پیامبر اسلام (ص) پافشاری می کند.اقای امانوئل مکرون ملعون باید بداند که در صورت ادامه این خباثت و جنایت ها علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) ، به سرنوشت بدی دچار خواهد شد و عبرتی برای سایر دشمنان اسلام می شود.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خویش خاموش کنند، ولی خداوند جز این نمی‌خواهد که نور خود را به تمام و کمال رساند، هر چند کافران را خوش نیاید. (سوره توبه، آیه ۳۲)‌

متاسفانه بار دیگر مدعیان ازادی و حقوق بشر، اجازه اهانت به دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان حضرت محمد(ص) را به بهانه آزادی بیان دادند و در مقابل این هتک حرمت ها، این شیاطین و ملعونین را تشویق به ادامه اهانت ها کردند و عواطف و احساسات امت اسلامی را به درد آورند. این کار در حالی صورت می‌گیرد که همان دولت های رذل اجازه انتقاد به صهیونیسم را نداده و آن را جرم می دانند.

کافران و توهین‌کنندگان به حضرت محمد مصطفی (ص)، پیشینه‌ای پررنگ در مقابله و دشمنی با مسلمانان دارند چرا که اینگونه اقدامات از روی ترس آن‌ها از مسلمانان جهان و به دلیل ضعف و سستی استکبار در برابر آموزه‌های اسلامی است.

ذات و اندیشه چنین افرادی که به پیامبر گرامی اسلام(ص) توهین و اهانت کنندگان را تشویق به ادامه کارشان می کنند، بر اساس خشونت و بی عاطفگی است و عواطف و احساسات معنوی مسلمانان جهان را به رنج می آورند. این ملت ها که سعی در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام را دارند، در حالی که ادعای پیشرفت و مدرن بودن دارند، در جاهلیتی غرق شده اند که به مراتب از جاهلیت عصر بعثت و رسالت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله عقب‌تر است.

آن ها در پشت سیاست های کثیف اسلام ستیزشان، قصد فریب عوام از طریق خشن جلوه دادن اسلام را که از مدت های قبل در پیش گرفته اند، دارند. نمونه این سناریو که ساخته و پرداخته صهیونیست جنایتکار و دول غربی خبیث است، ایجاد داعش و برافراشتن پرچم «لا اله الا الله محمد رسول‌الله» است که باعث فریب برخی از افکار در دنیا شدند.

بعد از اقدام گستاخانه و توهین آمیز نشریه فکاهی «شارلی ابدو» در بازنشر،کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص)، حال نوبت به گستاخی و بی شرمی اقای امانوئل مکرون رئیس جمهور جاهل و شیطان فرانسه رسیده،که نه تنها این اقدامات را محکوم نمی کند، بلکه با گستاخی تمام از مواضع اسلام ستیز خود دفاع می کند و بر روی تداوم انتشار تصاویر موهن علیه پیامبر اسلام (ص) پافشاری می کند. آقای امانوئل مکرون ملعون باید بداند که در صورت ادامه این خباثت و جنایت ها علیه پیامبر گرامی اسلام (ص)، به سرنوشت بدی دچار خواهد شد و عبرتی برای سایر دشمنان اسلام می شود.

در این زمان، لازم است تا همگی مسلمانان جهان با وحدت عمل و یکصدا ودر سایه تعالیم روح بخش اسلام و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) با نقشه های استکبار و اسلام ستیز به مبارزه برخیزیم.

هسته های بین الملل  بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز ضمن محکومیت این رفتار وقیحانه دشمنان اسلام، انزجار خود را از اهانت نشریه فرانسوی و امانوئل مکرون ملعون و خبیث، به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) اعلام می کند، و خواستار اعلام موضع قاطع وزارت امور خارجه ایران در رابطه با این اقدام است.

انتهای پیام/ ن
 

منبع: فارس

کلیدواژه: هسته های بین المللی بسیج نشریه فرانسوی اهانت پیامبر اکرم ص پیامبر گرامی اسلام امانوئل مکرون پیامبر اکرم علیه پیامبر حضرت محمد محمد ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های جمعی گزارش دادند که نیروهای پلیس فرانسه با شهروندانی که قصد شرکت در ۲ تظاهرات ضدصهیونیستی را در برابر دانشگاه سوربن داشتند برخورد کردند.

این اعتراضات همزمان با حضور امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در دانشگاه سوربن انجام می‌شد.

موج اعتراضات ضدصهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا با واکنش شدید نیروهای امنیتی این کشورها رو به رو شده است.

اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ پس از دانشگاه‌های هاروارد، براون و کالیفرنیای جنوبی به دانشگاه تگزاس رسیده و محوطه دانشگاه تگزاس صحنه ضد و خورد پلیس با دانشجویان شده است.

در پی تجمع دانشجویان دانشگاه تگزاس در مخالفت با جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، تاکنون حداقل ۲۰ دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند.

پایگاه خبری قاهره ۲۴ بامداد امروز گزارش داد که دانشجویان در شعارهای خود ارتش رژیم صهیونیستی را یک سازمان تروریستی نامیدند.

پیشتر نیز منابع رسانه‌ای از آمریکا خبر دادند که تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند برگزار شد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که ۱۳۳ نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند و کلاس‌های درس نیز از بیم گسترش تجمعات ضد صهیونیستی مجازی اعلام شده است.

کد خبر 6088549

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل