Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از تسنیم، چند روز قبل یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا تهران بزرگ عنوان کرد که با توجه به ابتلای پدرش به ویروس کرونا و وخیم شدن وضعیت جسمانی وی، برای خرید داروهای موردنیاز درمان وی در فضای مجازی با فردی ناشناس آشنا شده که این فرد اعلام کرده بود، داروی درمان کرونا را دارد و وی نیز برای دریافت سه واکسن کرونا به قیمت هر کدام 17 میلیون تومان (مجموعاً 51 میلیون تومان) به حساب وی واریز کرده بود اما پس از مراجعه به بیمارستان و تحویل به پزشک متخصص، وی داروها را تقلبی اعلام کرده و گفته بود که در صورت استفاده آنها می‌توانست منجر به مرگ پدرش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از طرح این شکایت، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد، متهم با ایجاد کانال و گروه تلگرامی با موضوع خرید و فروش داروهای کرونا، مبالغ بسیار بالا داروهای تقلبی را به‌عنوان داروهای درمانی به متقاضیان این داروها فروخته است.

در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه وی شناسایی شد و با هماهنگی قضایی، اکیپ عملیاتی پلیس فتا به مخفیگاه وی مراجعه کردند و موفق به بازداشت این فرد شدند؛ همچنین در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه این متهم، تعداد زیادی از داروهای تقلبی کرونا کشف شد.

متهم پس از انتقال به پلیس فتای تهران، در بازجویی اولیه گفت: مدتی است از زندان آزاد شده‌ام و با توجه به شیوع بیماری کرونا با همکاری یکی از دوستانم که در داروخانه کار می‌کند با راه‌اندازی یک کانال، گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی در تلگرام تبلیغ و داروهای تقلبی را به‌عنوان داروی کرونا به مردم با مبالغ بالا می‌فروختم؛ همچنین داروها را دوستم تهیه می‌کرد و من از محتویات داخل داروها و آمپول ها بی‌اطلاع بودم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد.

به گفته سرهنگ داود معظمی گودرزی، کشف جزئیات بیشتر پرونده و مبالغ کلاهبرداری شده در دست بررسی است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تقلبی کلاهبرداری داروها پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی امروز گفت: متهم به عرضه برنج با برند تقلبی در مشهد به ۴۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال محکوم شد.   سید مرتضی مدنی افزود: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج های تقلبی، متهم را به جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب محکوم کرد.   مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج با مشاهده مخلوط کردن برنج های تقلبی و بی کیفیت در کیسه های برنج درجه یک گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کدام داروها را می توان بدون نسخه خرید؟ | زمانی که باید مصرف داروهای OTC را قطع کنید
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • داروی ایدز از فضا به زمین افتاد!
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن