Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از نشریه هیل و تارنمای شبکه سی ان ان، در این نامه که قرار است تا روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به روز شود، آمده است: دونالد ترامپ تنها در یک دوره زمامداری، ایالات متحده را از رسمیت انداخته و این کار هیچ تبعاتی برای وی نداشته است.

امضاکنندگان این نامه، دوره ریاست جمهوری ترامپ را توام با حمله به دموکراسی دانستند و نحوه واکنش وی به همه گیری کرونا را مملو از اطلاعات غلط و خطرناک برشمردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناسان همچنین از هیات های انتخاب کننده خواستند دموکراسی آمریکا را با رای به برکناری ترامپ بازپس گیرند.

ستاد انتخاباتی ترامپ در واکنش، این گروه را متهم کرد که درمورد جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و اقدامات وی کم سخن می گوید.

«سامانتا زاگر» سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: این محققان چپگرا نمی توانند یک دلیل واحد برای این مساله بیاورند که چرا معتقدند جو بایدن برای اقتصاد آمریکا کار مثبتی انجام می دهد.

ترامپ در آخرین مناظره انتخاباتی اش، از رویکرد بایدن در زمینه مدیریت اقتصاد به شدت انتقاد کرد و گفت که وی کشور را به ورطه رکودی می کشاند که آمریکا تابحال شاهد آن نبوده است.

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا جو بایدن پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا جو بایدن انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا جو بایدن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید