Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:08:43 GMT

دوری یک ماهه کوتینیو از مستطیل سبز

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۰۸۵۵

دوری یک ماهه کوتینیو از مستطیل سبز

هافبک تیم فوتبال بارسلونا به دلیل مصدومیت در حدود یک ماه خانه‌نشین خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلیپه کوتینیو که در جریان شکست 3 بر یک روز شنبه بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته هفتم لالیگای اسپانیا از ناحیه همسترینگ مصدوم شد، تا پیش از بازی‌های ملی در اواسط ماه نوامبر قادر به بازگشت به میادین مسابقه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودریگو لاسمار پزشک تیم ملی فوتبال برزیل در این باره گفت: زمان کافی برای ریکاوری کوتینیو نیست که بتواند در دو بازی بعدی، برزیل را در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 همراهی کند.

بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا استعفا کرد

برزیل در دو بازی بعدی خود در انتخابی جام جهانی 2022 به ترتیب در تاریخ‌های 13 و 17 نوامبر (22 و 27 آبان) به مصاف تیم‌های ونزوئلا و اروگوئه خواهد رفت و تیته به جای کوتینیو، لوکاس پاکوئیتا از لیون را به اردوی سلسائو دعوت کرده است.

انتظار می‌رود کوتینیوی 28 ساله در حدود یک ماه دیگر در بازی با اتلتیکومادرید بتواند بارسا را همراهی کند. این هافبک برزیلی این فصل در شش بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن دو گل، دو پاس‌گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال برزیل فیلیپه کوتینیو بارسلونا جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال برزیل فیلیپه کوتینیو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت، جایگاه واقعی این تیم رده چهاردهم جدول لیگ برتر نیست. - اخبار ورزشی -

محمد آبشک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان بعد از تساوی بیرون از خانه مقابل گل‌گهر اظهار داشت: شرایط تیم ما بد نیست و در چند بازی اخیر، به غیر از بازی با پیکان نتایج خوبی گرفتیم. در بازی با پیکان هم مستحق باخت نبودیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در حال حاضر شرایط روحی تیم خوب است و در بازی قبلی هم با اینکه با دو گل از گل‌گهر عقب افتادیم، ولی جبران کردیم.

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

 

وی در مورد شانس ماندن تیمش در لیگ برتر تأکید کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و تمام هدف‌مان این است که در جدول چند پله خودمان را بالا بکشیم. استقلال خوزستان در این فصل خیلی بدشانس بود و در چند بازی در دقایق آخر گل خورد، تیم ما از لحاظ فنی تیم خوبی است و جای استقلال خوزستان، چهاردهم جدول نیست.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به جدایی‌اش از فولاد خوزستان و اینکه مدیران این باشگاه در آخرین لحظه او را کنار گذاشتند، گفت: دوست ندارم در این مقطع در مورد این موضوع صحبت کنم و در یک زمان مناسب صحبت خواهم کرد.

آبشک در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس رقابت نزدیکی دارند و هر دو با خصوصیات فنی متفاوت نتایج خوبی می‌گیرند. پیش‌بینی سخت است، ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • سفر 11 ماهه هوادار مغول منچستریونایتد با دوچرخه برای تماشای بازی تیم محبوب
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی