Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: یک تیم تحقیقاتی متشکل از دانشجویان گروه علوم و صنایع غذایی واحد تهران شمال تحت سرپرستی استاد خود موفق به ثبت 5 اختراع ملی و اخذ تأییدیه علمی از مراکز علمی کشور شدند.

محمد جوکی، عضو هیئت علمی گروه صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره موفقیت اخیر دانشگاهیان واحد تهران شمال اظهار کرد: یک تیم تحقیقاتی متشکل از دانشجویان گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال تحت سرپرستی بنده موفق به ثبت پنج اختراع ملی و اخذ تأییدیه علمی از مراکز علمی کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این گروه شامل دانشجویان فعال و علاقه‌مند دوره کارشناسی رشته صنایع غذایی هستند که با توجه به ابراز علاقه‌مندی در مباحث طرح شده در دروس تخصصی و حوزه نوآوری و امنیت غذایی در ابتدای سال 1398 گرد هم آمدند.

عضو هیئت علمی گروه صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با بیان اینکه تشکیل گروه‌های تحقیقاتی با هدف ایجاد انگیزه و هدفمند کردن تحقیقات پایه در حوزه صنایع غذایی طرح‌ریزی و به ثمر نشست، گفت: این اختراعات در حوزه امنیت غذایی و در موضوع‌های تولید پودر نوشیدنی‌های فراسودمند استراتژیک، بیوپلیمر فعال غذایی، سیستم سرد کننده، استرلیزاسیون و پخت خودکار مواد غذایی بدون نیاز به منابع انرژی است.

تبدیل ایده به ثروت از طریق توسعه محصولات نوآورانه تنها راه تضمین امنیت و پایداری است

جوکی خاطرنشان کرد: این گروه 11 نفره تحقیقاتی شامل زهرا هوشدار طهرانی، مرضیه دودانگه، فاطمه رضایی، حنانه جلالی، فاطمه میقانی، شیرین نوروزی، زهرا علیزاده، پگاه اداوی، سمیه رشیدی علویچه، سارا احمدی و رحیم تقویان هستند که تحت سرپرستی بنده در مدت یکسال فعالیت مطالعاتی و اجرایی به این موفقیت نائل شدند.

وی ادامه داد: با توجه به وجود دغدغه‌های بسیاری که در بین دانشجویان در ارتباط با هدایت علمی و عملی، مهارت‌آموزی، ایجاد فرصت‌های شغلی و ادامه تحصیل هدفمند وجود دارد، چند برنامه هدفمند دیگر در دست اقدام است که امید می‌رود با استمرار این تلاش‌ها منجر به پرورش نسلی از فارغ‌التحصیلان فعال، نوآور و متعهد شود؛ باید به این بلوغ برسیم که حفظ و پرورش نیروهای جوان، با انگیزه و مستعد و تبدیل ایده به ثروت از طریق توسعه محصولات نوآورانه در شرایط خاص کشور، تنها راه تضمین امنیت و پایداری است.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال صنایع غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد

آرش زارعیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با قدردانی از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند برقراری امنیت و توسعه کشور اظهار کرد:  بدون تردید فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اقدامی بنیادین و فرخنده در تاریخ ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: دوم اردیبهشت ماه، آغازگر تشکیل نهادی مقدس که در سایه‌ روحیه‌ انقلابی و معنویت در بیش از چهار دهه‌ گذشته همواره به‌عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده متذکر شد: همانگونه که اقدام مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ موشکی و پهپادی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر موجب غرور و شعف ملت ایران و مسلمانان جهان شد، امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف تحت فرماندهی حکیمانه‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) کشورمان همواره پیروز و سربلند باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • تامین امنیت کشور در حوزه غذا
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • موشک‌های دوربرد ایران حاصل جهاد علمی دانشمندان / دانشگاهیان برای همکاری در صنعت نظامی تمایل دارند
  • دشمن در حوزه امنیت غذایی نمی‌تواند به ایران فشار بیاورد