Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:34:26 GMT

روح الله باقری طلایی پوش شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۰۸۸۴

روح الله باقری طلایی پوش شد

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت و گو با ایرنا افزود:  باقری با عقد قراردادی به مدت دو فصل به تیم فوتبال این باشگاه پیوست.

حمید باقری اظهارداشت: این بازیکن  سابقه بازی در تیمهای فوتبال مس کرمان، خونه به خونه، پاس همدان. استقلال تهران، شهر خودروی مشهد و نساجی مازندران را دارد.

وی تصریح کرد: باقری به درخواست محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و موافقت مدیران این باشگاه طلایی پوش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس اعلام قبلی ۱۶ آبان آغاز می‌شود.

بر پایه اعلام سازمان لیگ، تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن در آن روز به ترتیب با گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان مصاف خواهند داشت. 

برچسب‌ها تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این در شأن فوتبال خوزستان نیست

به گزارش همشهری‌آنلاین، استان خوزستان در لیگ بیست‌وسوم، ۳‌سهمیه داشت اما حالا که به هفته‌های پایانی فصل رسیده‌ایم حال همه آنها بد است. در حقیقت فقط نساجی مازندران است که فعلا همنشین آنها شده اگر نه فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان کنار هم می‌توانستند رده‌های پایین جدول را قرق کنند.

بدون تردید این وضعیت در شأن خوزستان، مهد فوتبال ایران نیست و نمی‌شود باور کرد جایی که در هر کوچه پس‌کوچه‌اش می‌شود یک استعداد پیدا کرد، امروز چنین وضعی داشته باشد. قطعا غیراز مشکلات مالی، بخش مهمی از مشکل به سوءمدیریت شدید حاکم بر این تیم‌ها هم برمی‌گردد. مثلا کافی است به یاد بیاوریم عبدالله ویسی بعد از ناکامی نیم‌فصل اول در صنعت‌نفت، حالا سرمربی فولاد شده است. خب اگر خوب بود که آنجا جواب می‌داد دیگر. نه؟

کد خبر 846244 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز وزارت صنعت، تجارت و معدن

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • صدر جدول طلایی شد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد