Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل از جانمایی کانکس تجهیزات امداد و نجات در مدارس منتخب این منطقه در طرح مدرسه آماده خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن آلمانی با اعلام این خبر گفت: این کانکس ها به منظور آمادگی مدارس در زمان بحران و امداد رسانی بموقع به مصدومان، در مدارسی که ضمن داشتن فضای کافی، از ساختمان ایمن برخوردارند، جانمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه کانکس تجهیزات امداد و نجات شامل ابزارهای دستی، تجهیزات ارتباطی و پشتیبانی، تجهیزات و اقلام دارویی، کیف کمکهای اولیه و ... است، افزود: مقدمات لازم برای جانمایی این کانکس ها در مدرسه دخترانه جمهوری و مدرسه پسرانه شهید همت فراهم شده که بزودی نصب خواهند شد.
این مسئول در ادامه به تشریح مهمترین برنامه های مناسبتی هفته پدافند غیر عامل پرداخت و گفت: به مناسبت این هفته مانور دور میزی با هماهنگی دستگاه های عمومی و تخصصی به منظور بررسی اقدامات پیشگیرانه مدیریت بحران و نقاط ضعف و قوت فعالیت ها برگزار خواهد شد.
آلمانی با اشاره به استفاده از ظرفیت های فضای مجازی به منظور اطلاع رسانی و آموزش مفاهیم پدافند غیر عامل افزود: ارسال شعارهای هفته پدافند غیر عامل از طریق پیامک و کانال های مجازی و برگزاری جلسه کمیته پدافند غیر عامل از دیگر اقدامات مناسبتی در این هفته هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ خاتمی معاون جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان گفت:در این طرح ۴ پایگاه امدادی نعیم آباد چشمه علی و معلمان به صورت ثابت و یک پایگاه سیار خواهران در میدان صد دروازه دامغان ارائه خدمت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله اسرائیل به سوریه؛ ۳۶ نفر کشته شدند
  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • حضور برونو فرناندز و تونی کروس در تیم منتخب هفته بیست و هشتم EA Sports FC24
  • اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • منطقه ۳ کاشان، نخستین میزبان طرح دهه خدمات عمرانی شد
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • حمله به اتباع چینی در پاکستان با دستکم ۵ کشته