Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اعلام کرد: هفت هزار حلقه لاستیک قاچاق و احتکار شده توسط اطلاعات سپاه ولی ولیعصر(عج) خوزستان در اهواز کشف شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج)خوزستان، سرهنگ‌ پاسدار محمد رضا نعمتی دراین باره گفت: این لاستیک‌های احتکار شده با کار اطلاعاتی از سه انبار که در سامانه انبارهای خوزستان ثبت نشده بود، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این قاچاق و احتکار در شرایطی صورت گرفت که این روزها بازار با کمبود و گرانی بیش از حد قیمت لاستیک روبه‌رو بوده و مردم نیز به تامین این کالا در بازار با قیمت مصوب نیاز دارند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار یا قاچاق، مراتب را به سامانه خبری ۱۱۴ اطلاع دهند.

لینک کوتاه: asriran.com/003A1I

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کالای قاچاق لاستیک خودرو اهواز سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «پاک»

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «پاک» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۲۵ فروردین‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه پادادشهر اهواز ۷۵، ایستگاه نیوساید اهواز ۷۳، ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۷۲، سوسنگرد ۶۳، ایستگاه خرمشهر ۸۵، ایستگاه ماهشهر ۶۰ و ایستگاه هندیجان ۷۲ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «قابل قبول» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای مسجدسلیمان و اندیمشک در وضعیت «پاک» بوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان
  • تجمع دانش آموزان اهواز در حمایت از حملات پهپادی سپاه پاسداران
  • ۳۸۰ کیلو مواد مخدر در محور اهواز به کرخه کشف شد
  • رئیس انجمن تولیدکنندگان لاستیک: کمبود تولید تایر در کشور نداریم
  • نیاز سالانه کشور ۳۱ میلیون حلقه لاستیک است
  • کشف ۱۳۳۶ حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر
  • هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «پاک»