Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@07:01:47 GMT

پیش بینی بورس برای هفته پیش رو

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۱۰۴۹

پیش بینی بورس برای هفته پیش رو

صدای ایران- در دو هفته گذشته شاخص کل بازار سرمایه از کانال حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی عبور و به سمت کانال‌های پایین‌تر حرکت کرد. امروز هم شاخص کل، وارد کانال یک میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی شد.

به نوشته تجارت نیوز، پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار هفته بعد گفت: نه نظر می‌رسد با توجه به معاملات امروز بازار سهام شنبه معاملات مثبتی در بازار داشته باشیم و شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای بزرگ روندی صعودی داشته باشد، اما احتمالا در روز یک‌شنبه به دلیل ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه عرضه در بازار زیاد می‌شود و شاخص کل دوباره نزولی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس به برگزاری انتخابات امریکا در هفته آتی هم اشاره کرده و با توجه به احتمال تغییر قیمت ارز گفت: به نظر من با پایین آمدن قیمت ارز بازار سهام رشد خواهد کرد زیرا سرمایه موجود در بازارهای موازی مانند طلا و ارز به سمت بازار سرمایه سوق پیدا می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا ریسک‌پذیری سهامداران بیشتر خواهد شد و حداقل حجم معاملات بازار سهام افزایش خواهد یافت.

به گفته وی با توجه به نتیجه انتخابات آمریکا می‌شود پیش‌بینی کرد که سهام‌های دلاری رشد خواهد کرد یا سهام‌های ریالی. این موضوع بستگی به نتیجه انتخابات دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیش بینی بورس بورس هفته آینده شاخص بورس انتخابات آمریکا شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید