Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سید احمد هاشمی اظهار کرد: طی چند روز گذشته تعداد موارد بستری در بیمارستان‌های استان از مرز ۳۰۰ نفر عبور کرده است که متأسفانه خبر خوبی نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: این افزایش یعنی اینکه ویروس در حال چرخش و گردش در جامعه است و بیماران در معرض خطر بیشتری در تهدید قرار دارند و این یعنی موارد بستری بیشتر و به تبع آن موارد مرگ و میر نیز متأسفانه افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موارد بستری، افرادی هستند که با حال وخیم‌تری به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند افزود: مشاهده شده که برخی از این بیماران در همان ابتدای ورود به بیمارستان نیاز به اقدامات پیشرفته احیا پیدا می‌کنند و متأسفانه به درمان هم جواب نمی‌دهند و فوت می‌کنند.

هاشمی اظهار داشت: طی چند روز گذشته تعداد موارد فوتی نیز افزایش یافته به طوری که شب گذشته ۵ نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلاء به کرونا فوت کردند که این خبر خوبی نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: این آمارها صرفاً عدد نیستند بلکه افرادی هستند که جانشان را از دست داده اند، عزیزان ما هستند که نبودشان باعث داغدار شدن ما شده است.

وی در انتها با تاکید بر اینکه کنترل این بیماری نیازمند همت همه اقشار مردم است گفت: رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک، دوری از تجمعات و رفت و آمدهای خانوادگی که متأسفانه عادی شده است باید مورد توجه جدی همه افراد جامعه قرار گیرد

کد خبر 5058802

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ویروس کرونا سید احمد هاشمی شیوع کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا سانحه تصادف خراسان شمالی موارد بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ دکتر سید علی وکیلی گفت: واحد دارو در طرح نوروزی ۱۱۴ بازرسی از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه در استان داشته است.

وی با بیان اینکه تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز بیش از ۳۰ بازدید را از مراکز بیمارستانی، صنوف و داروخانه‌ها انجام داده است، افزود: واحد نظارت بر فرآورده‌های طبیعی و سنتی هم بیش از ۴۰ بازدید از عطاری‌ها و داروخانه‌ها ثبت کرده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علومپزشکی استان گفت: از سوی واحد نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی ۵۸ بازدید از واحد‌های تولیدی انجام شده است.

دکتر وکیلی ادامه داد: مجموعا ۲۴۵ بازدید از صنوف، داروخانه ها، مراکز بیمارستانی، واحد‌های تولیدی و... توسط معاونت غذا و دارو تا هشتم فروردین انجام شده است. 

وی با تاکید بر اینکه طی ایام تعطیل نیز به شکایات مردمی رسیدگی می‌شود، گفت: مردم می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ تخلفات مشاهده شده و شکایات خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • بازدید بیش از ۱۲۹ هزار گردشگر نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی خراسان شمالی 
  • بازدید بیش از ۱۲۹ هزار گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی خراسان شمالی
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر از پایگاه گردشگری رویین در خراسان شمالی
  • انجام ۳۵۶ ماموریت تصادفی توسط اورژانس خراسان شمالی
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!