Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی بعد از ظهر امروز در کارگروه رفع موانع تولید استان کردستان، با اشاره به اینکه ۱۲۵ طرح برای دریافت ۳۹۱ میلیارد تومان تسهیلات  طبق تبصره (۱۸) بند الف معرفی و ارجاع شده است، افزود: از این تعداد طرح معرفی شده ۵۹ طرح به مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان حذف شده است.

وی اظهار کرد: تعداد ۱۸ طرح به مبلغ ۱۴۳ میلیارد تومان در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دره‌وزمی یادآور شد: ۷۴ میلیارد تومان به ۴۸ طرح مصوب شده پرداخت شده و هم اکنون ۲ طرح در حال پرداخت است.

وی افزود: تاکنون ۶۹،۲ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

دره‌وزمی سهمیه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را ۱۱۲ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون۶۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی ضمن قدردانی از بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خواستار پرداخت تسهیلات در فرصت باقی مانده به واحدهای نیازمند تسهیلات شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: از  تعداد ۱۵ طرح معرفی شده به بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات بانکی تاکنون ۲۴ میلیارد تومان به ۱۰ واحد تولیدی پرداخت شده است.

لازم بذکر است در این جلسه مشکلات ۶ واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت پیوند کارتن صفا دشت، شرکت ژرفا پژوهان پارس، شرکت جهاد نصر کردستان ( واحد پرورش ماهی) ، شرکت مادتواکابل، واحد مرغداری منصور محمدی‌پور، واحد خدمات فنی مهندسی عرفان احمدزاده  و نیز طرح‌ها و واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید سال ۹۹ از طرح‌های مورد بررسی در این جلسه بود.

همچنین در حاشیه این جلسه، مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان در صنعت و معدن با حضور استاندار و جمعی از مسولان افتتاح شد.

این مرکز با هدف ارایه خدمات  شبانه‌روزی به واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش صنعت و کشاورزی راه‌اندازی شده است که هم به صورت حضوری و هم به صورت شبانه‌روزی با شماره تماس ۳۳۲۳۷۴۴۶ آماده پاسخگویی به مشکلات متقاضیان است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: استان کردستان کردستان صنعت تسهیلات واحدهای تولیدی میلیارد تومان پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

مدنی در آیین جشن احیای واحدهای تولیدی راکد استان سمنان گفت: در استان سمنان نیز با احیای ۲۰۱ واحد تولیدی، علاوه بر حفظ ۱۰۱ هزار میلیارد ریال سرمایه مردم، چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور اظهار کرد: امسال که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، دولت حمایت از تولید را با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد