Web Analytics Made Easy - Statcounter

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس می تواند برابر بارسلونا از ابتدا به میدان برود

یوونتوس و بارسلونا چهارشنبه شب ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانز تورین به مصاف هم می روند. به گزارش طرفداری و با اعلام وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو لیست بازیکنان یووه برای بازی مقابل بارسلونا را منتشر کرد:

دروازه بانان شزنی، بوفون، پینسولیو مدافعان بونوچی، دمیرال، دنیلو، کوادرادو، فرابوتا، ده وینتر، ریچو هافبک ها رابیو، بنتانکور، آرتور ملو، مک کنی، رمزی، پورتانووا، کولوسفسکی، کیه زا، برناردسکی مهاجمان دیبالا، موراتا

جورجو کیه لینی، ماتیاس ده لیخت و الکس ساندرو به دلیل مصدومیت غایبان یوونتوس در این بازی هستند و کریستیانو رونالدو به دلیل ابتلا به ویروس کرونا غایب بزرگ بیانکونری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومئو آگرستی، خبرنگار نزدیک به یوونتوس گزارش داده لئوناردو بونوچی، کاپیتان یووه که اخیرا با مصدومیت خفیفی روبرو شد، مشکل خاصی ندارد و امشب در ترکیب اصلی یوونتوس برابر بارسلونا قرار می گیرد.

همچنین بخوانید:

کریستیانو رونالدو غایب بزرگ یوونتوس مقابل بارسلونا

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان

در آستانه برگزاری دربی اصفهان لیست بازیکنان غایب ذوب‌آهن و سپاهان مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 فردا (29 فروردین ماه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند. سبزپوشان برای این دیدار بازیکن محروم ندارند و بازیکنان مصدوم شامل همان نفرات قبلی است.

پیش از این آرش قادری، سبحان خاقانی و پوریا آریاکیا به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مسابقات لیگ برتر را از دست داده بودند.

از طرف دیگر سپاهان هم برای دربی اصفهان با محرومیت آریا یوسفی مواجه است، اما پیش از این مشخص شده بود که محمد دانشگر به دلیل مصدومیت در دربی پیش رو غایب خواهد بود. همچنین سپاهانی‌ها امیدوارند پیام نیازمند بعد از چند هفته مصدومیت به این مسابقه برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • پلی به گذشته - سوپر گل تماشایی کریستیانو رونالدو به پورتو (2009/4/15) / فیلم
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی: پارتی‌بازی در کار نیست
  • پیرس مورگان: کریستیانو رونالدو می‌توانست برای آرسنال در هر فصل بالای 25 گل بزند!
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف