Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اورژانس ۱۱۵ آباده گفت: انفجار بخاری گازی در منزلی واقع در روستای خسروشیرین در ۸۰ کیلومتری شهر آباده خبر داد که با مصدومیت ۴ نفر همراه بود.

دکتر اسعدی افزود: طبق گزارش این حادثه به مرکزپیام اورژانس آباده بلافاصله آمبولانس پایگاه صغاد_بهمن به سمت محل اعزام شد، ولی با توجه به طولانی بودن مسیر، مصدومان توسط خودروی شخصی به سمت آباده حرکت کرده و بین راه تحویل آمبولاس اورژانس ۱۱۵ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسعدی افزود: ۴ مصدوم این حادثه که خانم ۳۴ ساله دارای ۴ درصد سوختگی درجه ۱، پسر بچه ۹ ساله ۱۵ درصد سوختگی درجه ۲، دختر بچه ۳ ساله ۲۰ درصد سوختگی درجه ۲ و آقای ۴۱ ساله ۲۰ درصد سوختگی درجه ۲ بودند پس از دریافت اقدامات درمانی لازم به بیمارستان امام خمینی آباده منتقل شدند

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انفجار پارسی خبر زنده زنده سوختن درصد سوختگی درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرگ جوان ۱۹ ساله به علت برخورد با صاعقه خبر داد. - اخبار استانها -

فرشاد عبدالملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: دیروز یک جوان 19 ساله در کوه‌های اژدرآباد رزن به خاطر برخورد با صاعقه جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: به دنبال برخورد صاعقه با جوان 19 ساله در کوه‌های اژدراباد شهرستان رزن به سمت کوهای اوج و گزارش حادثه، نیروهای اورژانس کرفس رزن به منطقه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه و انجام معاینات بالینی متأسفانه مددجو در دم فوت کرده است.

انتهای پیام/743

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه