Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محسن کریمی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: گروه‌های جهادی فعال در استان که برگرفته از اقشار مختلف مردم هستند آمادگی کامل برای نقش آفرینی برای مقابله با کرونا را دارند.

وی اظهارات داشت: از این تعداد ۲۰ گروه متخصص برای کمک به کادر ایثارگر درمان و ۱۲۰ گروه نیز برای ضدعفونی و گندزدایی معابر سازماندهی شده اند که در صورت نیاز حاضر به خدمت رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تهیه و تولید ماسک بهداشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در دستور کار بسیج سازندگی بوده که تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ماسک در ۲۵ کارگاه تولید شده در استان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: بیش از ۱۹۰ هزار بسته معیشتی نیز به همت بسیج سازندگی در اختیار افراد آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: یکی از بندهای مهم فرمان مقام معظم رهبری در جلسه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا کمک‌رسانی و استفاده از ظرفیت‌های نیروهای مسلح برای کمک به امر مبارزه و مقابله با شیوع بیماری کرونا است که بسیجیان همیشه در صحنه با هدایت سپاه روح الله استان مرکزی کلیه ظرفیت‌های خود را به کار گرفته‌اند.

سردار کریمی بیان کرد: بسیجیان و پاسداران استان مرکزی به دستورات و فرمایشات مبارک مقام معظم رهبری پایبند هستند و در همه ابعاد از جمله در اختیار دادن مراکز درمانی متعلق به سپاه در استان برای غربالگری و تست های اولیه، تولید ماسک و تجهیزات مقابله ای با این بیماری، مشارکت در امر غربالگری به شکل محله و منطقه محور، حضور بسیجیان متخصص در بیمارستان‌ها برای کمک به مدافعان سلامت و کادر درمان و پای کار آوردن اقشار مختلف مردم برای ادامه داشتن نهضت کمک مومنانه تلاش خواهند کرد.

وی اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار موثری که از ابتدای بیماری کرونا در حال انجام است راه اندازی نهضت کمک مومنانه است که استان مرکزی در این اقدام خداپسندانه پیشتاز است و در مراحل مختلف توانسته صدها هزار بسته معیشتی را با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا تقدیم ولی نعمتان کند و امروز توان و تجربه گذشته برای راه‌اندازی پویش جدید به کارگیری شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: فرمان مبارک مقام معظم رهبری برای کلیه بسیجیان و پاسداران عزیز در استان به یک ماموریت مهم تبدیل شده و در این راستا از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تحقق امر معظم له استفاده خواهیم کرد.

وی گفت:مبارزه با موج سوم کرونا نیازمند مشارکت عمومی مردم در همه ابعاد است و لذا ابتدا از مردم شریف و هم استانی ها خواهش می کنیم به کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشند و در صورت امکان توان و امکانات خود را برای مبارزه با این بیماری در ابعاد مختلف پای کار بیاورند.

سردار کریمی گفت: تمامی دفاتر بسیج و سازمان‌های افشاری سپاه استان به ویژه بسیج سازندگی در طی یک فراخوان عمومی از کلیه جوانان متعهد و انقلابی دعوت می کند که در صورت امکان برای مبارزه با بیماری کرونا و خصوصا کمک به کادر درمانی و مدافعان سلامت پای کار بیایند تا شرایط جامعه به حالت عادی برگردد.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۱۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۳ هزار و ۷۱۴نفر رسید و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار یا زرد کرونا هستند.

سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزوده است: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (هفتم آبان ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۸۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۴۹۰ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۸۸ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.

برچسب‌ها کرونا استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی کرونا استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی اخبار کنکور بیماری کرونا استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) گفت: در قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۳و ماه مبارک رمضان در استان خراسان ۱۵۷۲ گروه جهادی خدمات ارائه کردند.

سرهنگ پاسدار محمد روحانی  با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون فعالیت جهادگران بوده است، افزود: خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب اسلامی توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان در گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.

وی گفت: امسال نیز که به فرموده رهبر انقلاب اسلامی سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته شده است جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند ما باید قدردان تلاش‌های مخلصانه بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی باشیم همچنان که شاهد مجاهدت آنان در سنگر جهاد و خدمت هستیم.

روحانی افزود: این گروه‌ها در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار داد ند که این خدمات در عرصه‌های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه بوده است. 

وی گفت: اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی، برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی بوده است.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم