Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت ترکیه می‌گوید علیه «شارلی ابدو» اقدام قانونی ودیپلماتیک انجام خواهد داد زیرا کاریکاتور این مجله فکاهی فرانسوی حاوی «سوء‌نیت» و «توهین» بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دولت ترکیه می‌گوید علیه «شارلی ابدو» اقدام قانونی ودیپلماتیک انجام خواهد داد زیرا کاریکاتور این مجله فکاهی فرانسوی حاوی «سوء‌نیت» و «توهین» بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار کاریکاتور رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه در مجله «شارلی ابدو» عصبانیت این کشور را برانگیخته و به اختلافات آنکارا و پاریس دامن زده است.

انتشار این کاریکاتور واکنش‌های گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت و کار به واکنش رسمی هم کشید. امروز اداره ارتباطات ترکیه با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: «مردم ما شک نداشته باشند که تمام اقدامات قانونی و دیپلماتیک لازم علیه (عاملان چاپ) کاریکاتور مورد نظر برداشته خواهد شد.»

در این بیانیه همچنین آمده است: «ما مبارزه علیه این اقدام گستاخانه و توهین‌آمیز همراه با سوء‌نیت را تا پایان با استدلال و قاطعیت ادامه خواهیم داد.»

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: ترکیه شارلی ابدو اردوغان شارلی ابدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نظامی بر اساس بند ۵۱  منشور سازمان ملل بود

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد عصر شنبه به وقت محلی اعلام کرد: «اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود. موضوع را می‌توان به نتیجه رسیده تلقی کرد.»

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: «با این حال، اگر رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند.»

کد خبر 744243

دیگر خبرها

  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • رجاییان: به نکونام توهین نکردم ولی در آسیا با شلوغ کاری نمی‌توانید نتیجه را عوض کنید/ طلب از فخرالدینی را قانونی دنبال می‌کنیم
  • پیام هشدار بی‌سابقه ایران به اسرائیل از طریق مصر
  • حمله ایران به اسرائیل اقدام ایران به تلافی حمله به کنسولگری اش بود
  • جزییات پیام‌هایی که اخیرا میان ایران و آمریکا رد و بدل شدند
  • ایران یک قدرت مقتدر و امنیت آفرین است
  • حمله تلافی‌جویانه بر علیه صهیونیست‌ها یک اقدام مشروع و قانونی بود
  • دولت یمن: اقدام تنبیهی ایران مشروع و قانونی بود
  • اقدام نظامی بر اساس بند ۵۱  منشور سازمان ملل بود