Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری استان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، با تأکید بر پیگیری و بررسی نتایج پژوهش‌های انجام شده، اظهار کرد: در راستای بررسی تمامی پژوهش‌هایی که در کمیته تخصصی تاکنون انجام گرفته است، می‌بایست از بهره‌برداران طرح دعوت به عمل آید تا نتایج کاربردی پژوهش‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تأکید بر ضرورت ملموس بودن کاربرد پژوهش‌ها در دستگاه‌های اجرایی بر ارائه گزارش از دستگاه‌های بهره‌بردار در دوره شش ماه تا یک‌ساله تأکید کرد.

وی به نقش پژوهش در امر توسعه استان اشاره کرد و گفت: نتایج پژوهش‌هایی که در استان انجام می‌شود باید در توسعه استان و بهبود شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ملموس و قابل‌مشاهده باشد.

منصوری بر ارتباط بیشتر دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و افزود: باید ارتباط دستگاه‌ها با دانشگاه‌ها بیشتر شود، چراکه بسیاری از مشکلات از طریق پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری قابل‌حل است.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر فعال شدن فن بازار تأکید کرد و افزود: بهره‌گیری از راه‌های کارهای نوین در کاربردی نمودن طرح‌های پژوهشی بازد مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش گفت: امسال نیز چون سنوات گذشته و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها هفته پژوهش طبق دستورالعمل‌های ابلاغی انجام شده و می‌بایست ضوابط و مقررات ستاد استانی مقابله با کرونا نیز مدنظر قرار گیرد.

در این جلسه که با حضور ویدئوکنفرانسی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استانی و عضو کارگروه آموزش و پژوهش و فناوری استان وسعدالدین مدیرکل برنامه‌ریزی نوسازی و تحول اداری، مالکی رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان و تشنه دل رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت نیز حضور داشتند برنامه‌های هفته پژوهش تبیین و همچنین یکی از پژوهشگران استان در بخش صنعت در خصوص پژوهش در زمینه ماده معدنی زئولیت به ارائه گزارش پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پژوهش استان سمنان سمنان توسعه فاطمه منصوری معاون استاندار سمنان دستگاه ها پژوهش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان

برنامه توسعه سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد تنها حدود ۲۰ درصد خانواده‌ها در افغانستان به آب آشامیدنی دسترسی دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، برنامه توسعه سازمان ملل در روز جهانی زمین با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت 79 درصد از خانواده‌ها در افغانستان به آب آشامیدنی دسترسی ندارند.

سازمان ملل در این بیانیه از کمبود و بحران آب آشامیدنی در افغانستان ابراز نگرانی کرد.

برنامه توسعه سازمان ملل (یو.‌ان.‌دی/‌پی) در نوامبر سال 2023 گزارش داده بود افغانستان سال گذشته رتبه ششم را در میان کشورهای آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی به خود اختصاص داده است.

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) نیز آذرماه در گزارشی هشدار داده بود 12 میلیون نفر در افغانستان به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند.

هشدار یونیسف: 12 میلیون نفر به آب آشامیدنی در افغانستان دسترسی ندارندسازمان ملل: 14 میلیون نفر در افغانستان به آب سالم دسترسی ندارندبحران آب در افغانستان؛ 93 درصد از کودکان به آب سالم دسترسی ندارند

بر اساس گزارش‌ها، افغانستان از سال 1950 تاکنون 1.8 درجه سانتیگراد تغییرات دما را تجربه کرده است.

پیش از این سازمان ملل اعلام کرده بود به بیش از 479 میلیون دلار نیاز است تا بحران آب و فاضلاب در افغانستان حل شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • هدفگذاری ۲ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در برنامه هفتم توسعه
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان