Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@11:35:23 GMT

منتظر بازگشایی تمام واحدهای صنفی نباشید

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۱۳۱۸

منتظر بازگشایی تمام واحدهای صنفی نباشید

به گزارش اقتصادآنلاین، اتاق اصناف ایران پیرو مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید در ۴۳ شهرستان کشور بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه خطاب به اصناف و اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور آمده است:

به دنبال وخامت اوضاع و عادی‌انگاری رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در تجمعات غیر ضرور، ستاد ملی مقابله کرونا از تشدید نظارت و اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعمال محدودیت‌های جدید بازتاب شرایط مبتلایان، تعداد موارد بستری و مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا در سراسر کشور است.

شرایط سخت این بحران، موجب ضرر و زیان بزرگ به اقتصاد کشور خصوصاً بنگاه‌های اقتصادی کوچک شده است. مشاغل دارای ریسک بالا همچنان با رکود بی‌سابقه مواجه‌اند. اتاق اصناف ایران نزدیک به هشت ماه است که در تلاش است تا با نظارت و تشویق واحدهای صنفی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی این ضرر و زیان را کاهش دهد و امیدوار است تا واحدهای صنفی تعطیل و نیمه تعطیل را بازگشایی کند اما متأسفانه با وضعیت موجود این روند امکان‌پذیر نیست.

پیرو مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌های بیشتر و با توجه به اینکه متأسفانه امکان رشد تصاعدی مرگ و میرها در روزها و ماه‌های آتی نیز وجود دارد از همه همکاران عزیزمان در واحدهای صنفی، اتحادیه‌ها و اتاق‌های سراسر کشور تقاضا داریم تمام عزم خود را برای مقابله با این بیماری و پذیرفتن مسئولیت اجتماعی جزم کنند. مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی، همکاری و همراهی جامعه و دستگاه‌های اجرایی است.

امروز تنها شیوه مقابله با این ویروس تبعیت از ستاد ملی مقابله کرونا، رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل در تمامی اماکن عمومی است.

پربیننده ترین حکم حقوقی بازنشستگان ٩٩ +لینک دریافت کدام بازنشستگان وام ۵۰ میلیونی می‌گیرند؟ تصمیم مهم درباره دورکاری کارمندان تهرانی/ تعطیلی ۳گروه شغلی در ۴۳شهر بحرانی لحظه به خاک سپردن محمدرضا شجریان +فیلم توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اتاق اصناف ایران اتحادیه صنفی ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران پروتکل بهداشتی اخبار کرونا آمار کرونا محدودیت کرونایی در تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت اعمال محدودیت ستاد ملی مقابله واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز و به نقل از یزد رسا، محمدهادی زارع‌زاده با اشاره به تعداد پروژه‌های شهرستان ابرکوه از ابتدای دولت سیزدهم اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۸۰ پروژه در شهرستان ابرکوه تعریف شده است که از این تعداد ۲۴ پروژه با اعتبار قریب به ۴۲۰ میلیارد تومان تکمیل شده است که ۲۸۰ میلیارد تومان آن از محل ملی تأمین اعتبار شد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قریب به ۲هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که عمده این اعتبار از محل استانی و به میزان هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان تأمین اعتبار باید بشود و مابقی از سایر محل‌ها تأمین اعتبار باید بشود.

فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در این شهرستان بیان کرد: تکمیل جاده اسفندآباد به صفاشهر به طول ۲۲ کیلومتر پس از ۱۶ سال، ساختمان ۴ واحدی بیمارستان ابرکوه، بهره‌برداری از دو نیروگاه خورشیدی، ساخت و تکمیل ساختمان خیری نگهداری از معلولین از مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در شهرستان ابرکوه است.

وی تصریح کرد: ایستگاه مسافری راه‌آهن با حدود ۴۰ درصد تکمیل، اصلاح شبکه آب روستایی با ۳۰ درصد پیشرفت، فاز سوم بیمارستان ۹۶ تختخوابی با ۶۰ درصد پیشرفت و پروژه مخازن ذخیره آب با ۲۰ درصد تکمیل از جمله مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ابرکوه است.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228111 برچسب‌ها افتتاح پروژه سازه های عمرانی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • تهرانی‌ها منتظر رگبار شدید باران باشند | دما در تمام نقاط کشور افزایش می‌یابد
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم