Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی به صورت مجازی و با حضور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی فردا (پنجشنبه ۸ آبان‌ماه) رسما آغاز به کار خواهد کرد.

قدس آنلاین: مراسم افتتاحیه از ساعت ۹صبح پنج‌شنبه(۸آبان‌ماه) به صورت وبیناری و از طریق سایت اصلی کنفرانس وحدت به آدرس  iuc.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

taqrib.ir/live برگزار می‌شود.

در این دوره کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی به علت محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا بدون حضور میهمانان خارجی و داخلی و به صورت غیرحضوری در هفته وحدت برگزار خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۱۶۷ شخصیت برجسته جهان اسلام از ۴۷ کشور و  همچنین ۱۲۰ سخنران داخلی به صورت وبیناری پیرامون موضوعات مختلف به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

پیش ‌بینی می‌شود ۳۵۰ سخنران از مناطق مختلف جهان شامل آفریقا، غرب آسیا، شرق آسیا، آمریکای جنوبی، شبه قاره هند و... در کنفرانس سخنرانی داشته باشند که به زبان‌های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی، مالایی، ترکی و... در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این سخنرانی‌ها بر روی سایت اصلی کنفرانس وحدت به آدرس iuc.taqrib.ir/live بارگذاری می‌شود.

همچنین در این دوره میزگردی با عنوان «خیانت قرن به آرمان‌های فلسطین» و «نقش سردار حاج قاسم سلیمانی در وحدت و امنیت جهان اسلام» برگزار و از دو کتاب «درباره فتاوای علما جهان اسلام درباره حرمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی» و «درباره فقه مقارن» رونمایی خواهد شد.

گفتنی است افتتاح «رادیو وحدت» روی موج اف ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز و رونمایی از «پایگاه اطلاع‌رسانی wikivahdat » از دیگر برنامه‌های سی‌وچهارمین دوره کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی است.

ضمنا چهار نشست علمی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این دوره برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی همزمان با ۱۷ ربیع‌الاول و با حضور یکی از سران قوا در کنار چهره‌های شاخص کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کنفرانس وحدت اسلامی هفته وحدت کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی سی وچهارمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد

 "لطف الله سیاهکلی"، نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی حمله مستقیم جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب اسرائیل  را بر اساس حقوق بین الملل حق مسلم ایران دانست و به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: تفکر امام راحل بر وحدت مسلمانان بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) درهای جدیدی از وحدت و اتحاد را بر روی جامعه بشری گشود و مسلمانان را به سوی وحدت کلمه سوق داد.
 
وی ادامه داد: برخی از دشمنان اسلام، ایران را مانع و سد بزرگی برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌دانند لذا همواره در طی این سالها سعی کرده اند با هر وسیله ای از دشمنی گرفته تا تحریم ایران اسلامی عزیز را از ببین ببرند.
 
این نماینده دوره یازدهم مجلس تاکید کرد: وعده صادق مظهری از عزت اسلام و عزت ایرانیان است که به دولت‌های استکباری جهان نشان داد ایران نه یک قدرت منطقه‌ای که یک ابرقدرت جهانی است.
 
سیاهکلی با بیان اینکه نمی‌توان از تاثیر عملیات مقتدرانه "وعده صادق"علیه رژیم صهیونیستی چشم‌پوشی کرد، خاطر نشان کرد: این را باید به یاد داشت که جمهوری اسلامی همواره حامی مظلومان و مستضعفین جهان بوده و هست و این دیدگاه تا کنون مورد خشم استکبار جهانی قرار گرفته است و می‌بینیم که دشمنان جمهوری اسلامی همواره سعی کرده اند تمامی مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان را با کشور ما بد کنند.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تاکید کرد:  ایران تنها کشوری است که در کنار  یمن تمام قد از مردم مظلوم غزه و مسلمانان ستم‌دیده فلسطین حمایت کرد. چرا که برای ایران شیعه و اهل سنت مطرح نیست چرا که مذهب و دین مردم جهان معیار کمک این کشور نیست بلکه تنها هدف جموری اسلامی ایران ریشه‌کن کردن ظلم و مبارزه با ظالم است.
 
سیاهکی با بیان اینکه با نابودی رژیم جعلی صهیونیست جهان امنیت بیشتری را شاهد خواهد بود، تصریح کرد: همه جهانیان متوجه سیاست دفاع از حق کشور ما را به خوبی درک کرده اند و می‌دانند که ایران اسلامی برای رسیدن به هدفش هزینه های بسیاری خواهد کرد.
 
وی در پایان با بیان این واقعیت که رژیم اسرائیل مرکز انواع شرارت در خاورمیانه و جهان است، خاطر نشان کرد: اکنون با اقدامی که ایران اسلامی انجام داد فرصت خوبی ایجاد شده است تا در زمینه تقریب و وحدت مسلمین جهان گام‌های سازنده ای برداشت، چرا که راز موفقیت کشورهای اسلامی در برابر رژیم غاصب اسرائیل حفظ وحدت است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی