Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:17:00 GMT

۵۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در زنجان بستری هستند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۱۴۷۹

۵۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در زنجان بستری هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز قزلباش با بیان اینکه از ظهر دیروز تاکنون ۳۳ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان زنجان افزوده شده است، گفت: ۵۵۸ نفر به علت ابتلاء به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.

قزلباش با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر در استان زنجان بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا جان باختند، افزود: در مجموع تاکنون ۶۴۱ نفر به علت ابتلاء به این ویروس در استان جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، افزود: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا به امروز سه هزار و ۶۷۲ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

قزلباش گفت: در مجموع تاکنون ۱۳ هزار و ۵۶۹ نفر به‌دلیل مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی استان نمونه‌برداری و بستری شده‌اند.

کد خبر 5058730

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زنجان آمار کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد شریفی امروز، ۲۹ فروردین با اشاره به اینکه ۱۷ آوریل برابر با ۲۹ فروردین به عنوان روز جهانی هموفیلی نامگذاری شده است، گفت: براساس بسته‌های حمایتی ابلاغی وزارت بهداشت، خدمات مورد نیاز به بیماران هموفیلی با هدف کاهش هزینه‌های تشخیص و درمان در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به عنوان تنها مرکز جامع هموفیلی دانشگاه ارایه می شود.

وی ادامه داد: ویزیت بیماران توسط پزشک فوق تخصص خون و سرطان‌شناسی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، تهیه و توزیع فاکتورهای انعقادی رایگان، تزریق فاکتورهای نادر انعقادی و فرآورده‌های خونی، آموزش، مشاوره و مددکاری به بیماران مبتلا به هموفیلی ارائه می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه بیشتر بیماران مبتلا به هموفیلی دارای پیشینه خانوادگی خونریزی هستند، ادامه داد: از مجموع بیماران شناسایی شده، حدود ۴۲۲ نفر به هموفیلی نوع A ، بالغ بر ۵۵ نفر به هموفیلی نوع B و حدود ۴۴۱ نفر به سایر اختلالات انعقادی مبتلا هستند.

شریفی اضافه کرد: بر همین اساس، ۶۶۷ مرد و ۲۵۱ مورد زن مبتلا به هموفیلی تاکنون در شیراز و شهرستان‌های استان فارس شناسایی شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تغذیه سالم، ورزش منظم و مستمر، پرهیز از استرس و فشارهای روانی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا حد قابل توجهی می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های خاص پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • چرا دچار وسواس می شویم/ بارزترین نشانه‌های وسواس
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد