Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ملامحمدی‌زاده عصر چهارشنبه در بیست و پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان، اظهار کرد: تمامی خلاءهای موجود در روند پیشگیری و ابتلاء و درمان کرونا را شناسایی کرده‌ایم اما عزمی در دانشگاه علوم پزشکی برای حل مشکلات وجود ندارد.

وی ادامه داد: تمامی پیشنهادات برای مقابله و مدیریت با بیماری کرونا ۲۰ روز پشت درهای بسته دانشگاه علوم‌پزشکی خاک می‌خورد در حالی که حتی یک روز هم برای عمل کردن دیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ارومیه تاکید کرد: حاضر هستیم تمامی امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم و همه ارگان‌ها پای کار بیایند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد مراجعه کنندگان به مراکز ۱۶ ساعته با نتایج کرونای مثبت مواجه می‌شوند اما تا اعلام نتیجه که حداقل ۴۸ ساعت زمان می‌برد، افراد مراجعه کننده برای ادامه روند شغلی خود یا خریدهای خانگی در جامعه حضور پیدا می‌کنند و باعث ابتلای افراد دیگر می‌شوند.

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: بعد از مشخص شدن نتایج اولیه نیز حداقل سه بار دیگر برای ادامه آزمایشات و اسکن و تست از خانه خارج می‌شوند که در مسیر احتمال انتقال بیماری به دیگران بازهم وجود دارد.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی و آزمایشگاه‌ها خود مرجع آلودگی بیشتر هستند، عنوان کرد: مردم برای جلوگیری از شیوع خوب رعایت کردند اما ما مسئولان به وظایف خود به خوبی عمل نکرده‌ایم، اگر هرکس به وظیفه خود عمل می‌کرد و همه پای کار بودند اکنون بار این بیماری بر دوش علوم‌پزشکی سنگینی نمی‌کرد و شاهد پیک سوم نبودیم.

وی گفت: رئیس نظام پزشکی استان نسبت به تعطیلی همه جانبه استان به استاندار نامه می‌نویسد اما حتی یک بار از روند بازرسی از زیرمجموعه‌های خود گزارشی ارائه نکرده است.

وی اضافه کرد: اماکن زیرمجموعه این نهاد عموماً آلوده و پرتجمع هستند، مطب‌های پزشکان و آزمایشگاه‌ها و مراکز بهداشتی با خیل عظیم مردم بدون رعایت فاصله‌ها مواجه هستند.

کد خبر 5058855

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ارومیه علیرضا محمدی زاده ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا اصغری   اظهار کرد: سال قبل ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد حدود ۵ درصدی برخوردار بود.   به گفته وی، طی سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری‌ انجام گرفته بود.   سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی در ادامه به نصب ۲۳ هزار و ۲۴۹ انشعاب جدید در سال گذشته اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.   اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.   وی در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.   سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکین از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز سال گذشته ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.صض   اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده کنندگان از انشعابات غیرمجاز، اظهار کرد: سال گذشته در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شد که البته نسبت به سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشت.   وی ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته در لایحه و مصوبات قانون بودجه طی سال‌های اخیر در رابطه یا واگذاری انشعابات غیردائم به متقاضیان، این پساله تا حدودی مانع از سرقت گاز که ناایمن نیز هست، شده است.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی