Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: محدثان و مورخان بر این قول اتفاق دارند که تولد پیامبر، در ماه ربیع الاول بوده، ولی در روز تولد او اختلاف دارند، معروف میان محدّثان شیعه این است که حضرت محمد (ص) در هفدهم ربیع الاول و مشهور میان اهل تسنن این است که ولادت آن حضرت، دوازدهم همان ماه اتفاق افتاده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اختلاف نظر در تاریخ ولادت پیامبر اسلام میان اهل سنت و شیعه با ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) هفته وحدت نام‌گذاری شد که امروز به عنوان یک سرمایه ابدی برای جهان اسلام شناخته شده‌است.

خورشیدی اضافه کرد: نظام سیاسی موفق است که تهدید را به فرصت تبدیل کند و امام راحل با دوراندیشی خود این کار را کرد و تا جهان هست، ولادت پیامبر خاتم به عنوان مهمترین سرمایه جهان اسلام به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: استان بوشهر نماد وحدت مسلمانان در کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: کادر درمان با وجود آگاهی از خطر با ایثار و تعهدی که دارند برای خدمت به مردم پا به میدان گذاشته‌اند و باید قدردان زحمت و ایثار آنان بود.

وی اضافه کرد: امروز پزشکان و پرستار همانند دوران دفاع مقدس که رزمندگان جان خود را در کف دست گرفته بودند، لحظه به لحظه مین را تنفس می‌کنند و در این شرایط تنها راه کمک به کادر درمان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

خورشیدی اظهار کرد: در این شرایط که ویروس کرونا به صورت پاندمی درآمده نباید با بی احتیاطی به نوعی خودکشی کرد.

وی تاکید کرد: اگر ادعای تبعیت از آیه‌های قرآنی را داریم باید ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشیم و خودمان را با بی احتیاطی از بین نبریم.

فرماندار بوشهر گفت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی براساس قانون ملزم به استفاده از ماسک هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با کارکنانی که علائمی از بیماری دارند، هستند.

عباس جمشیدی اضافه کرد: امروز بیماری کرونا با کسی شوخی ندارد و در صورت هرگونه سهل انگاری با توجه به روند رو به رشد بیماری در سایر استان‌های دیگر امکان شیوع در این شهرستان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح پازل همدلی از سوی بهزیستی ادامه داد: با توجه به شرایط حساس و خاص کنونی و تعطیل شدن برخی از مشاغل و بروز برخی از مشکلات اقتصادی همکاری دستگاه‌های اجرایی در طرح‌های عام‌المنفعه ضروری است.

جمشیدی بر ضرورت فضاسازی شهر به مناسبت  ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی تاکید کرد.

فرماندار بوشهر با توجه به حضور برادران اهل سنت در کنار شیعیان در این شهرستان گفت: بوشهر نماد گفت و گو، مدارا و تمدن است.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا هفته وحدت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر ویروس کرونا هفته وحدت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون امور اقتصادی استاندار در این همایش با اشاره به اهمیت   گندم و نان ارزش و جایگاه خاص اش در بین خانواده ها گفت:  طبق برنامه مدیریت گندم ، آرد و نان سال گذشته تولید ما به یک میلیون تن رسید که به رتبه ۵ کشوری رسیدیم .

 کرمی افزود: در بحث فراوانی نانوا ها به نسبت جمعیت باید تلاش کنیم مجوز درست صادر بشود و در حق کسی اجحاف نشود .

وی همچنین  گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد شد .

معاون استاندار تصریح کرد : در سال جدید مثل سال گذشته با جذب سرمایه‌  برای واحد های تولیدی و احیا و کاهش نرخ بیکاری و بازگشت به چرخه تولید و حمایت های لازم دولت شاهد رونق اقتصادی در واحد های تولیدی و صنعتی هستیم .

وی همچنین با اشاره به تهدیدات و بحران کم آبی بر مدیریت و مصرف درست آب بخصوص در بخش کشاورزی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • نام بیماری ترانه علیدوستی اعلام شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • درخشش عزت‌اللهی و قایدی در امارات؛ نمایش درخشان ایرانی‌ها
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی