Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: با تداوم این روند شاهد وضعیت بدتری خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، قاسم جان بابایی عصر امروز در نشست ستاد دانشگاهی کرونا ویروس دانشگاه  علوم پزشکی بیرجند درباره وضعیت کرونا در خراسان جنوبی با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جانب مردم، سبب روند رو به رشد بیماری در استان شده است اظهار داشت: در صورت افزایش بار بیماری، با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه  خراسان جنوبی دارای یک افزایش روند رو به صعود موارد بستری، بیماران بدحال و فوتی‌ها‌ست تصریح کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جانب مردم‌، شاهد وضعیت بدتری خواهیم بود.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به زمان فصل برداشت محصول زرشک و زعفران در خراسان جنوبی یاد آورشد: باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از سلامتی کارگران اطمینان حاصل شود تا دارای کوچک‌ترین علامتی نباشند.

جان‌بابایی  تاکید کرد: اگر در مراکز تجمعی کارگر یا در ادارات کارمندی علامت‌دار است، سریع معرفی ‌و در صورت مثبت بودن تست، بلافاصله جدا شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، هماهنگی‌ها و زیر‌ساخت‌های خیلی خوبی فراهم شده و در بیمارستان‌ها جای هیچ نگرانی هم از نظر تامین اکسیژن و هم از نظر تخت‌های خالی نیست تصریح کرد: در صورت افزایش بار بیماری، با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیبا بیان اینکه وزارت بهداشت ‌برای تامین منابع مالی، اقدام لازم را انجام خواهد داد، گفت:‌ به زودی منابع مالی به استان اختصاص می‌یابد و در صورت افزایش بیماری، تخت‌های ویژه بیشتری نیز اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم ‌خراسان جنوبی به عنوان پهناور‌ترین استان ایران‌ کمترین میزان آلودگی را داشته باشد، اما متاسفانه به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این روند رو به افزایش است بنابراین از مرد می‌خواهیم ‌برای از بین بردن این بیماری از تجمعات خانوادگی و برگزاری مراسم‌های غیر‌ضرور خودداری و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

جان بابایی با بیان اینکه  شهر بیرجند بسیار آلوده است و فقط با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، این پیک را می توانیم کنترل کنیم  اظهار کرد: اگر مردم همکاری کنند، شاید تا دو هفته دیگر بتوانیم شاهد کاهش بار بیماری در بیرجند و سایر شهرستان های خراسان جنوبی باشیم.

بدرقه دومین شهید مدافع سلامت خراسان جنوبی به روایت تصویررکورد ‌آمار فوتی‌های کرونا در خراسان جنوبی ‌‌شکسته شد / افزایش ظرفیت بیمارستان‌ها‌ برای پذیرش بیماران کرونایی + فیلمافزایش روند ابتلا و بستری بیماران کرونایی در خراسان جنوبی

انتهای پیام/252/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی خراسان جنوبی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بیرجند، میزبان طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان شد

تفاهم‌نامه بورسیه صنعتی با حضور رؤسای بنیاد نخبگان خراسان جنوبی، دانشگاه بیرجند و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با هدف رفع برخی از مشکلات این استان در دو حوزه اشتغال و فناوری منعقد شد.

به گزارش ایسنا، لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، در این نشست هدف اصلی بورسیه صنعتی را تربیت نیروی متخصص با تضمین آینده شغلی دانست و ضمن تشکر از واحدهای اقتصادی مشارکت‌کننده، اظهار امیدواری کرد که با همکاری بنیاد نخبگان استان و سازمان صمت، این طرح بتواند بخش عمده‌ای از مشکلات استان را به‌ویژه در دو حوزه اشتغال و فناوری رفع کند.

دکتر سیدجواد حسینی واشان، معاون دانشگاه بیرجند نیز با اشاره به فرایند بورسیه صنعتی در استان خراسان جنوبی، افزود: فرآیند اجرای این طرح از اواخر اردیبهشت‌ماه سال گذشته آغاز و در مرحله اول ۱۵۰ نیاز اعلام شد. در مرحله بعد هم ۸۰ سهمیه در دفترچه کنکور سراسری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۲۵۰ نفر به دانشگاه معرفی شدند که پس از طی مراحل مصاحبه با داوطلبان، در نهایت تعداد ۵ نفر دانشجو به عنوان بورسیه نهایی دانشگاه بیرجند معرفی شدند.

حسینی واشان خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ قرارداد اولیه توسط بنیاد نخبگان خراسان جنوبی و برگزاری جلسات متعدد با شرکت‌ها جهت رسیدن به تفاهم مشترک در این زمینه، در نهایت قراردادها برای امضا به شرکت‌ها ارسال شد.

به نقل از بنیاد ملی نخبگان، در پایان، قراردادهای بورسیه صنعتی بین سه طرف امضا و مبادله شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم روند افزایش دمای هوا در سمنان
  • سیلی ایران به اسرائیل یک عید بود
  • روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار
  • افزایش ابر در آسمان خراسان جنوبی/ روند دما افزایشی است
  • ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی الحاق شد
  • دانشگاه بیرجند، میزبان طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان شد
  • لغزندگی برخی جاده‌های خراسان جنوبی
  • پرواز تهران – بیرجند – تهران لغو شد
  • برخی جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است
  • لغزندگی برخی جاده های خراسان جنوبی