Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:39:09 GMT

کشف داروی قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال در ایلام

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۱۶۲۶

کشف داروی قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال در ایلام

سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با رصد اخبار و اطلاعات واصله یک واحد عرضه داروهای قاچاق را در سطح شهر ایلام شناسایی کردند.

وی افزود: در یک عملیات پلیسی، تعداد ۲۰۲ قلم انواع قرص و آمپول خارجی و همچنین یک کیلو و 300 گرم پودر کراتین خارجی و قاچاق کشف و یک متهم در این راستا دستگیر شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق 150 میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام  گفت: رسالت اصلی پلیس امنیت اقتصادی، برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله اخلال گران نظام اقتصادی، قاچاقچیان کالا و ارز در کشور است. 

وی با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت اقتصادی، امنیت و سلامت اقتصاد جامعه است، خاطرنشان کرد: عزم و اراده پلیس برای برخورد با قاچاقچیان و اخلالگران نظم اقتصادی بیش از هر زمان دیگری جدی‌تر بوده و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ 970813

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام قاچاق پلیس کشف پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار "علی محمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر تبریز، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق، شامل ۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشابه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده کشف کردند.

سردار "محمدی" با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6081920

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار