Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد :‌ هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی به طور قطع کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، سازمان تامین اجتماعی روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید این سازمان مبنی بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه در قبال خدماتی از قبیل ارائه کارت هوشمند درمان، کارت طلایی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با بیمه شدگان و بازنشستگان انجام نمی‌شود، متاسفانه شاهد فریب برخی از بازنشستگان و بیمه شدگان توسط افراد کلاهبردار هستیم.

این اطلاعیه می افزاید: بیمه شدگان و بازنشستگان محترم توجه داشته باشند که در مواردی کلاهبرداران پس از دسترسی به برخی اطلاعات افراد از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی و شماره تلفن افراد و یا شعبه محل بیمه پردازی اقدام به تماس و مراجعه می‌کنند و لازم است که عموم مردم و بویژه بیمه شدگان و بازنشستگان به صرف مشاهده برخی اطلاعات و یا ظاهر موجه افراد فریب نخورند و در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

سازمان تامین اجتماعی در این اطلاعیه تاکید کرد: بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز سازمان تأمین اجتماعی درخواست می‌شود، توجه داشته باشند که عدم نیاز به تمدید اعتبار دفترچه‌های تأمین اجتماعی و یا حذف کامل دفترچه‌های کاغذی نیز به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان به منظور ارائه کارت نخواهد شد.

بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

کد خبر 452301

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بازنشستگان کارت طلایی کلاهبرداری کارت هوشمند درمان بیمه شدگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب چهارهزار و نهصد­نفر نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان صبح امروز­جمعه سی‌ویکم فروردین­ در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.
این آزمون با همکاری­مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، بعد از مشخص شدن نفرات برگزیده آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، ۳۷۰۰­ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و حدود ۱۲۰۰ نفر برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته می‌شوند. ­ میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های امتحانی آزمون استخدامی­با اشاره به استقبال خوب از این آزمون که برای تقویت نیروی انسانی این سازمان برگزار شد گفت:­برگزاری دو مرحله آزمون استخدامی از ابتدای دولت سیزدهم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شده است. در آزمون اول­که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، حدود ۵ هزار داوطلب­جذب و به‌کارگیری شدند. در آزمون استخدامی دوم با­تاخیرد در حال برگزاری هستیم، ­حدود ۴۹۰۰ نفر داوطلب را جذب و در بخش‌های مختلف اعم از بیمه‌ای و درمانی به کار خواهیم گرفت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در درباره زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: نتایج اولیه این آزمون بعد از حدود ۲۰ روز اعلام خواهد شد­
موسوی با اشاره به جذب­۱۴۰۰ نفر نیروی پرستار در این مرحله با برگزاری آزمون گفت:­به‌زودی مرحله سوم آزمون استخدامی که در نیمه دوم سال جاری­برگزار خواهد شد، ­بتوانیم تعداد بیشتری از فارغ‌التحصیلان را جذب کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟