Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع روسیه از آزمایش موفقیت آمیز موشک‌های پدافند موشکی و ضد ناو خود خبر داد.

خبرگزاری میزان - وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای از آزمایش موشک‌های پدافند موشکی و ضدناو خود خبر داد و اعلام کرد: نیروی هوافضای روسیه یک فروند موشک پدافند موشکی در پایگاه نظامی ساری شاگان در قزاقستان با موفقیت آزمایش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: واحد‌های پدافند موشکی نیروی هوا فضا، موشک جدید ویژه پدافند موشکی این کشور را با موفقیت آزمایش کرده است.

سرگئی گرابچوک، فرمانده پدافند موشکی نیروی هوافضای روسیه نیز در این راستا اظهار کرد: خصوصیات سیستم پدافند موشکی جدید روسیه پس از چند آزمایش تایید شد.

وی افزود: موشک پرتاب شده به هدف فرضی اصابت کرده است.

پایگاه نظامی ساری شاگان در قزاقستان در اختیار ارتش روسیه قرار دارد که بسیاری از موشک‌های این کشور در این پایگاه آزمایش می‌شود.

بیشتر بخوانید: روسیه: به هرگونه حمله موشکی پاسخ اتمی خواهیم داد

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت دفاع روسیه روسیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت دفاع روسیه روسیه پدافند موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، براساس ادعای گارد ساحلی ژاپن، احتمالا کره شمالی یک موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده که البته سقوط کرده است.

براساس گزارش شبکه تلویزیونی ان‌اچ‌کی ژاپن، این موشک پس از هفت دقیقه در خارج از منطقه ویژه اقتصادی توکیو سقوط کرد.

این چهارمین باری است که کره شمالی در سال جاری موشک بالستیک پرتاب می‌کند. پیونگ‌یانگ آخرین بار دوم آوریل دست به شلیک موشک بالستیک زد. در آن برهه، خبرگزاری مرکزی کره شمالی از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک مافوق صوت میان‌برد «هوآسونگ-۱۶بی» خبر داد.

همچنین ارتش کره جنوبی نیز مدعی شد که کره شمالی امروز «چندین» موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده است.

پیشتر رسانه‌های رسمی کره شمالی روز شنبه اعلام کردند که این کشور در تازه‌ترین آزمایش‌های تسلیحاتی خود یک کلاهک جدید طراحی‌شده برای موشک‌های کروز و یک موشک ضدهوایی جدید را با موفقیت آزمایش کرده است.

کد خبر 6085273

دیگر خبرها

  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • یونان: هیچ سامانه پدافند موشکی به اوکراین ارسال نمی‌کنیم
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک در شهر مرزی سراوان
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان