Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه با پیگیری های مستمر مدیران محلی و مشارکت مردم ، زمین مورد نیاز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی اردل تامین شد.
به گزارش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، حجت میرزایی در خصوص تامین اعتبار ساخت این درمانگاه نیز گفت: به زودی اعتبار لازم برای این پروژه در نظر گرفته می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرستان اردل که مدیران حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی نیز حضور داشتند، گفت: با توجه به بیش از 20 هزار بیمه شده اصلی ، تبعی و مستمری بگیر، ساخت درمانگاه تامین اجتماعی برای این شهرستان لازم و ضروری بود .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟

ارسلان مالکی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه در حال روند عرضه زمین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است و این افزایش عرضه زمین زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی می‌شود گفت: افزایش عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت خود باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند حضور پر رنگ تری در روند ساخت مسکن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت‌های مردمی دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

او گفت: افزایش عرضه زمین و اختصاص تسهیلات ساخت خود می‌تواند ظرفیت‌های مردمی را در این بخش رشد دهد.

دیگر خبرها

  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد