Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، تجمع‌کنندگان در مقابل سفارت فرانسه در پی حمایت رئیس‌جمهور فرانسه از هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، با محکومیت شدید اقدام شنیع رئیس‌جمهور فرانسه، از دستگاه دیپلماسی خواستند تا به سکوت منفعلانه خود در مقابل گستاخی‌ دولتمردان فرانسوی پایان دهند.

متن کامل بیانیه تجمع‌کنندگان در مقابل سفارت فرانسه بدین شرح است:

بیانیه پایانی تجمع مردمی ـ دانشجوی مقابل سفارت فرانسه در اعتراض به اهانت دولت فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَ دِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ

اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی و انتشار کاریکاتور موهن به وجود نورانی پیامبر رحمت حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلٍم و دین مبین اسلام دل‌های صدها میلیون مسلمان در سراسر جهان را به درد آورده است تا جایی که هزاران نفر از محبین حضرت رسول (ص) در سرتاسر جهان را در عین شرایط ویژه ناشی از ویروس کرونا، برای ابراز خشم و انزجار به خیابان ها کشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت تاسف، اخیراً شاهد بودیم که برخی دولت‌های کشورهای مرتجع منطقه با عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر قدس، به امت اسلام خیانت کردند، به خدمت سردمداران کفر درآمده‌اند و عروسک خیمه شب بازی آن‌ها گردیدند.

روشن است که مسئله اول جهان اسلام، فلسطین و آزاد سازی قدس است و بر کسی پوشیده نیست که این جسارت‌های موردی که هر از چند گاهی از آستین یکی از ایادی استکبار بیرون می‌زند، نتیجه‌ی یک برنامه‌ریزی و طراحی طولانی مدت و گسترده‌ی امپراطوری‌های رسانه‌ای و دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی ائتلاف عبری ـ غربی است.

این دست اقدامات و جنایات نرم و فرهنگی، زمینه‌ساز جنایات سخت و ریخته شدن خون ده‌ها هزار مسلمان بی‌گناه در سراسر جهان است که به طرز وقیحانه‌ای با شعارهای مضحکی مانند دفاع از دموکراسی در جهان، حقوق بشر و ... در رسانه‌های جهانی بزک می‌شوند. هدف نهایی این برنامه‌ریزی چیزی جز استثمار و استعمار ملت‌های مسلمان غرب آسیا نیست.

به سردمدران دولت‌های اسلام‌ستیز غربی هشدار می‌دهیم که به خوش‌خدمتی‌ها و سازش‌های خائنین به اسلام، دل خوش نکنند و بدانند که سربازان اسلام ناب محمدی‌(ص) و عاشقان حقیقی حضرت رسول(ص)، با وجود همه‌ی فشارهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تا پای جان بر آرمان‌های مقدس اسلامی ایستاده‌اند و تا نابودی کامل شما و ریشه‌کن شدن ظلم از جهان دست از مبارزه برنمی‌دارند.

به رئیس‌جمهور هتاک فرانسه نیز اعلام می‌کنیم، در طول تاریخ کم نبوده‌اند افراد پست و حقیری مثل او که سعی کرده‌اند خدشه‌ای به وجود قدسی حضرت رسول(ص) و دین اسلام وارد کنند و به زعم خودشان با خدا و رسولش مبارزه کنند، تاریخ ثابت کرده است که این افراد علاوه بر قطعی‌کردن عذاب الیم و ابدی خودشان، به نتیجه‌ای جز شکست و خواری و ذلت و زبونی در این دنیا نرسیده‌اند. دیر نباشد که به حکم قطعی خداوند، پس از پیروزی نهایی حق بر باطل، خبر به درک واصل شدن و خوراک مار و مور شدنش مایه‌ی سرور همه‌ی آزادگان و مظلومان جهان شود.

در این بین، انفعال مجدد دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام، که البته در مواقف متعددی مانند اعدام شیخ نمر و دستگیری شیخ زکزاکی و کشتار مسلمانان در کشمیر و میانمار و ... نیز مشاهده شده بود، و سکوت شخص رییس جمهور به اعمال وقیحانه‌ی دولت فرانسه، مایه شرمساری ملت ایران در برابر برادران و خواهران مسلمان‌شان شده است. سکوت در برابر این جسارت‌ها چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟

ملاحظات دیپلماتیک بناست تا کجا دهان ما را در برابر وقاحت‌های جهان‌خواران ببندد؟ آیا تردیدی وجود دارد که این جنایت‌کاران جز به دست برداشتن ما از همه‌ی اصول و اعتقادمان راضی نمی‌شوند و سکوت در برابرشان نتیجه‌ای جز وقیح‌تر و جسورتر شدنشان نخواهد داشت؟

ما تجمع‌کنندگان در برابر سفارت فرانسه از شما درخواست داریم که به سکوت منفعلانه خود پایان دهید و با اخراج سفیر فرانسه پاسخ درخوری به دولت و رئیس‌جمهور وقیح فرانسه دهید. باشد که با پاسخ درخور و شایسته، هزینه بالای این گزافه گویی ها برای سران هتاک دول غربی واضح شود.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهاتی پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تجمع مقابل سفارت فرانسه مکرون اهانت به پیامبر اسلام اخراج سفیر فرانسه سفارت فرانسه رئیس جمهور حضرت رسول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود

دولت پاکستان در پی سفر رییس‌جمهور ایران به اسلام‌آباد، تصمیم گرفته است یکی از اتوبان‌های تازه تاسیس پایتخت این کشور را به نام کشور دوست و همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.   به گزارش ایسنا در پی سفر «سید ابراهیم رئیسی» رییس‌جمهور ایران به پاکستان، دولت فدرال این کشور اعلام کرد که تصمیم گرفته یکی از بزرگ‌راه‌های آن را به نام همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.   شبکه ای‌آروای نیوز در این باره گزارش داد: خیابان یازدهم اسلام‌آباد «خیابان ایران» نام گرفته است. این تصمیم طی جلسه کابینه دولت فدرال اتخاذ شد. پروژه احداث اتوبان یازدهم اسلام‌آباد به تازگی آغاز شده است.   رئیسی که در راس یک هیات دیپلماتیک بلندپایه به پاکستان سفر کرده بود، مورد استقبال «ریاض حسین پیرزاده» و « موداسیر تیپو» سفیر پاکستان در ایران قرار گرفت.   طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، رئیسی قرار است با نخست‌وزیر، رییس جمهور، رییس سنا و رییس مجلس ملی این کشور دیدار کند.   مقامات دو کشور درباره تقویت روابط دوجانبه، تجارت و همکاری در حوزه انرژی، کشاورزی و دیگر بخش‌ها گفت‌وگو کردند.   طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، طرفین همچنین قرار است درباره همکاری در زمینه مسائل جهانی و منطقه‌ای وهمکاری دوجانبه برای مقابله با تهدید مشترک تروریسم نیز رایزنی کنند.   پاکستان و ایران تصمیم گرفته‌اند یک منطقه اقتصادی ویژه مشترک با هدف تقویت اقتصاد دو کشور نیز ایجاد کنند.   منابع مطلب به ای‌آروای نیوز گفتند که کابینه دولت فدرال به امضای یکت تفاهم‌نامه همکاری با ایران در طی سفر رییس جمهور ایران به اسلام‌آباد چراغ سبز نشان داده است و طرفین پیش‌نویس آن را نیز نهایی کرده‌اند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه دارد
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • نقش پررنگ علم و فناوری در دیپلماسی ایران
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم
  • (ویدئو) ماجرای احضار سفیر سوئیس به سپاه چه بود؟
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • تاکید کابل-اسلام‌آباد بر ایجاد ساختار مشترک مدیریت پناهجویان