Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، فرهاد دلق پوش در مراسم افتتاح مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و طرحهای سرمایه گذاری گیلان که با حضور استاندار گیلان و سایر مدیران اقتصادی و زیربنایی استان انجام شد، گفت: این مرکز بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید و رفع موانع سرمایه گذاری بمنظور تسهیل بخشیدن با امور با حضور نمایندگان همه دستگاه‏‎های مرتبط تشکیل شده است که به صورت شبانه روزی پاسخگو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان صمت گیلان هدف از این رویداد را رصد مداوم مشکلات بخش تولید و سرمایه گذاری گیلان دانست و اظهار داشت: در این مرکز، نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با بخش تولید و صنعت مستقر شده‌اند و صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران می‌توانند به صورت غیرحضوری، مشکلات خود را برای پیگیری از سوی دستگاه‌های اجرایی مطرح کنند تا در سریع ترین زمان ممکن با هم افزایی دستگاه‏‌های مرتبط که از قبل هماهنگی و آمادگی لازم انجام گرفته است، گره گشایی کنند.


دلق پوش با بیان اینکه شرایط تحریم ظالمانه و معظل ویروس کرونا باعث شده است تا برخی واحدهای تولیدی دچار چالش شوند، خاطر نشان کرد: اکنون فرصت مناسبی برای حمایت عملیاتی از صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی استان با اتکا به ظرفیتهای قانونی و توانمندی بومی و داخلی است.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود به رتبه سوم کشوری در تعداد پرداخت تسهیلات در قالب رونق تولید اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون به هزار و 756 واحد بر اساس مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، بیش از یک هزار و 664 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است که شکرخدا با همکاری و مساعدت بانکها، شاهد افزایش 151درصدی جذب تسهیلات نسبت به سال قبل بودیم.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پایان شماره تماس اختصاصی 33428083 را به منظور تسریع در دسترسی به مسئولین این مرکز اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: پشتوانه قانونی این مرکز در ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر وجود دارد و در صورت اهتمام جدی دستگاه‌های عضو، می‌تواند به مهم‌ترین ابزار تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، از طریق حل و فصل مشکلات و رفع موانع از پیش پای فعالان اقتصادی در حوزه‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: رفع موانع واحدهای تولیدی گیلان استانداری گیلان سرمایه گذاری رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید از دو واحد تولیدی در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

عمده مشکلات این مجموعه های تولیدی در حوزه هایی چون شرکت شهرک های صنعتی، سازمان امور مالیاتی و تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل می باشد که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

واحد تولیدی نخست فعالیت خود را در ارومیه آغاز کرده است و انواع کنسانتره، پوره و رب تولید می کند.

واحد تولیدی  دوم نیز     در ارومیه انواع پنیر  تولید می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه