Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@22:58:57 GMT

ارزش سهام عدالت، امروز ۷ آبان ۹۹

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۰۸۰

ارزش سهام عدالت، امروز ۷ آبان ۹۹

خرداد: بورس اوراق بهادار تهران این روز‌ها در دور کاهش شاخص و افت قیمت قرار گرفته، به گونه‌ای که امروز هم در پایان معاملات شاخص کل با کاهش ۱۳ هزار و ۸۳۵ واحد به رقم یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۱۹۳ واحد رسید و ارزش سهام عدالت نیز مانند روز‌های گذشته با کاهش همراه بود.
به گزارش نبض بورس، امروز همه شاخص‌های بورس قرمز بوده که حکایت از کاهش شاخص نسبت به روز قبل دارد، به گونه‌ای که شاخص قیمت با معیار وزنی ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزشی و شاخص کل بورس هر کدام ۱.۰۶ درصد کاهش یافتند.
شاخص کل قیمت بورس اوراق بهادار با کاهش ۱۳ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.
در تمام روز‌های هفته شاخص کل بازار سهام روندی نزولی داشت ارزش سهام عدالت نیز مدام کاهش یافت، امروز هم همانند این هفته سهام عدالت کاهشی بود.
ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
پس از پایان معاملات امروز بازار بورس (چهارشنبه ۷ آبان)، ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی دارندگان این سهام به ۹ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۲۸۴ تومان رسید که نسبت به روز قبل ۱۷۷ هزار و ۲۳۴ تومان معادل ۱.۷ درصدکاهش یافت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۵۷۰ تومان رسیده است.
ارزش دارایکم چقدر شد؟
همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۷۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۲.۷۸ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۹ هزار و ۲۹۵ تومان افزایش یافت. برچسب ها: سهام عدالت ، بازار بورس

منبع: خرداد

کلیدواژه: سهام عدالت بازار بورس ارزش سهام عدالت نسبت به روز شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۰۶۹ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۸,۰۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۵,۹۳۷.۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارسان، فولاد و کگل از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فجهان، شگویا و وسپهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، آریان و ساروج نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6087571 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس به مدار برگشت؟