Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:42:24 GMT

انجام ۲۲۰۰۰ سی تی اسکن ریه در بیمارستان بعثت ارتش

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۱۷۴

انجام ۲۲۰۰۰ سی تی اسکن ریه در بیمارستان بعثت ارتش

امیر سرتیپ دوم صمدی عنوان کرد: در طول ۸ ماه گذشته بالغ بر ۳۵۰۰۰ بیمار به صورت سرپایی به این بیماریتان مراجعه کرده اند و تا امروز ۲۲۰۰۰ سی تی اسکن ریه در این مرکز انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم صمدی رییس بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش، اظهار کرد: در طول ۸ ماه گذشته بالغ بر ۳۵۰۰۰ بیمار به صورت سرپایی به این بیمارستان مراجعه کرده اند که از این تعداد حدود ده درصد یعنی ۳۵۰۰ نفر از این افراد بستری شده اند و هم چنین روزانه حدود ۱۵۰ سی تی اسکن و ۱۴۰ مورد پی سی آر در این بیمارستان صورت می گیرد؛ به طوری که تا امروز ۲۲۰۰۰ سی تی اسکن ریه در این بیمارستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس بیمارستان بعثت نهاجا، افزود: پیرو دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر استفاده از حداکثر ظرفیت مراکز درمانی نیروهای مسلح، از تعداد۲۵۰ تخت این بیمارستان، تعداد ۱۵۰ تخت به بیماران کرونایی اختصاص پیدا می کند که درصد بسیار بالایی است و در همین راستا و در آینده نزدیک اولین مرکز پی سی آر در سطح بیمارستان های ارتش در تهران افتتاح خواهد شد و همچنین پس از سه ماه از افتتاح بخش بیولوژیک این بیمارستان، در هفته های آتی، بخشی تحت عنوان بخش بیولوژیک ۲ با ظرفیت ۵۰ تخت و مخصوص بیماران کرونایی افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به مراجعه حدود ۳۴۵ نفر در روز به اورژانس این بیمارستان که بزرگ ترین اورژانس مراکز درمانی نیروهای مسلح است؛ قصد داریم در آینده نزدیک ظرفیتی را ایجاد کنیم که مراجعان تمامی خدمات از جمله سی تی اسکن را هم در همان مرکز اورژانس دریافت کنند و با این اقدام بسیاری از کارها تسهیل خواهد شد.
امیر سرتیپ دوم صمدی خاطرنشان کرد: بیمارستان بعثت نهاجا به عنوان یکی از مراکز اصلی بستری و درمان بیماری کرونا در تهران با تمام امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی و علیرغم مشکلات زیاد در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی، در کنار دیگر ارکان درمانی کشور تا شکست کامل این بیماری در کنار هموطنان خواهد بود و امیدواریم که بتوانیم از تجربه مقابله با این ویروس، در جهت افزایش سطح خدمات درمانی و بهداشتی در آینده استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران کروناویروس بیمارستان بعثت سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

دریافت 20 MB

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین: تاکنون نزدیک به ۱۸۵ تا ۱۹۰ شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از ۳۰۰ تا ۴۰۰ شهید نیز فراتر خواهد رفت.

همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن  پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

دیگر خبرها

  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد