Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اسماعیل للگانی عصر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جهش تولید تاکید بر این شد که از واحدهای تولیدی حمایت شود و به واسطه اهمیت زیاد این موضوع ۶ استان انتخاب شدند برای استفاده از امتیازات وزارت کار برای ایجاد توسعه و رونق اقتصادی که یکی از این 6 استان، چهارمحال و بختیاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بانک رفاه خاطرنشان کرد: امکان‌سنجی اجرای طرح‌های بزرگ که نیاز به کارشناسی‌های فنی و اقتصادی دارد، تکمیل طرح‌های زمین‌‌مانده، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و حمایت از تولیدی‌های خرد و کوچک چهار محور اصلی سفر ما به این استان بود.

وی افزود: طبق آماری که داده شده حدود ۵۰ هزار نفر که اگر هر خانواده را چهار نفر در نظر بگیریم حدود 200 هزار نفر در این استان از بیکاری رنج می‌برند که باید به سرعت کارگروه‌هایی برای ایجاد پروژه‌های اشتغالزا و رفع مشکلات تکمیل طرح‌های زمین مانده تشکیل شود.

للگانی تصریح کرد: از بدو ورود در قالب چهار گروه، کل 10 شهرستان چهارمحال و بختیاری مورد بازدید میدانی قرار گرفت و مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌هایی که در این شهرستان‌ها قابل اجراست تحلیل و بررسی شد.

این مسؤول تاکید کرد: بحث احداث بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی که پس از اخذ مجوزات کلنگ‌زنی خواهد شد، جاده چهار بانده شهرکرد به  خوزستان به اضافه جاده‌های حاشیه‌ای، بحث اعطای تسهیلات شیر خشک پگاه به نتیجه رسید، تخصیص اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان برای تامین سرمایه در گردش واحد ورق خودرو، ایجاد خطوط تولید قطعه‌سازی سایپا، تکمیل و تجهیز کارخانه سرم و داروسازی بن که یک مشارکت ویژه‌ای نیاز دارد، صنایع تبدیلی و شهرک اختصاصی بادام در این سفر مورد بررسی ویژه قرار گرفت.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال رفاه سرمایه گذاری امکان سنجی مدیر کل بانک رفاه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه شرقی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.
به گفته وی، بارش برف در ارتفاعات و مه آلودگی در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.
کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای فردا آسمانی صاف تا کمی ابری و کاهش نسبی دما مورد انتظار است.
به گفته قطره، برای روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بهار در چهار محال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری