Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@12:07:56 GMT

اردوغان:ماکرون را از لبنان اخراج کردند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۲۴۴

رئیس‌جمهوری ترکیه امروز، چهارشنبه اعلام کرد، امانوئل ماکرون به لبنان رفت اما آنچه می‌گشت را نیافت او از آنجا اخراج شد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه در جریان سخنرانی در مقابل فراکسیون پارلمانی حزب عدالت و توسعه اظهار کرد: فرانسه و اروپا به طور کل مستحق سیاست‌های شرورانه، اقدامات تحریک‌آمیز و زشتی که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه دنبال می‌کند و همه کسانی که همین ذهنیت را دارند، نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: وقتی فاجعه‌ای در لبنان رخ می‌دهد وی (ماکرون) برای جهت‌ دادن به آنجا می‌رود.

اردوغان خطاب به ماکرون گفت: آیا آن‌چه را می‌خواستی بدست آوردی؟ نه٬ چون تو را از آنجا راندند. به دنبال شناخت بیشتر٬ این گونه افراد از همه جا رانده خواهند شد. گویی آن‌ها می‌خواهند جنگ صلیبی را دوباره آغاز کنند".

اردوغان با اشاره به حساسیت دولت ترکیه نسبت به آزادی دین و اعتقادات شهروندان به ویژه اقلیت‌های مذهبی، ادامه داد: "متاسفانه در دوره‌ای به سر می‌بریم که دشمنی و اظهارات توهین‌آمیز علیه اسلام و مسلمانان مانند غده سرطانی میان دولتمداران اروپایی گسترش یافته‌است. در کشور ما 435 کلیسا و کنیسه وجود دارد و دولت ترکیه امنیت آن‌ها را تضمین می‌کند. تاکنون به باور و اعتقادات، نحوه عبادت و عبادتگاه و مقدسات کسی دخالت نکردیم و نخواهیم کرد". منبع: ایسنا برچسب ها: اردوغان ، ماکرون ، لبنان ، اخراج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اردوغان ماکرون لبنان اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد

رئیس جمهور ترکیه با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه وارد عراق شد.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق از در بدو ورود از اردوغان استقبال کرد.

دفتر اطلاع رسانی محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در این خصوص اعلام کرد: السودانی و رئیس جمهور ترکیه، مذاکرات رسمی دوجانبه انجام خواهند داد. در این سفر، پرونده های آب، اقتصاد، امنیت و پروژه جاده توسعه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین توافقنامه چارچوب راهبردی میان دو کشور با هدف توسعه شراکت اقتصادی و تجاری امضا خواهد شد.

اردوغان پس از آن به اربیل می رود. این سفر بعد از 12 سال انجام گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدهای سفر اردوغان به عراق
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • اردوغان وارد عراق شد
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد
  • دیدار رئیس جمهور ترکیه با اسماعیل هنیه
  • اسرائیل تاوان جنایات خود را خواهد داد
  • هنیه و اردوغان در استانبول دیدار کردند
  • هنیه با اردوغان دیدار کرد