Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتحی با اعلام خبر آسمانی شدن شهید فاطمه شفیعی مقدم گفت: این شهیده والامقام سرپرستار بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در نظرآباد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» اعلام خبر آسمانی شدن شهید فاطمه شفیعی مقدم گفت: این شهیده والامقام سرپرستار بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در نظرآباد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: مدافعان سلامت از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در راه خدمت به مردم و در جهت حفظ سلامت و بهبود بیماران ایثارگری کردند.

وی ادامه داد: شهادت شهید فاطمه شفیعی مقدم را به خانواده این عزیز و جامعه پزشکی و درمانی استان البرز تسلیت و تبریک عرض می کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: شهروندان با درک ایثارگری و از خودگذشتگی مدافعان سلامت در جهت سلامتی خود با رعایت فاصله گذاری اجتماعی مانع شیوع بیشتر بیماری کرونا باشند.

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز ایثار و شهادت شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند