Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد پاکگوهر بعد از ظهر امروز در جلسه شورای شهر خرمشهر اظهار کرد: از پنج سال پیش که مسئولیت اداره میراث فرهنگی خرمشهر را به عهده گرفتم، شمار صنعتگران شهرستان خرمشهر ۲۶۵ نفر بوده که شامل روستاها، حومه و مینوشهر است اما اکنون این تعداد به ۴۷ تا ۴۸ نفر کاهش یافت.

وی افزود: بیشترین مشکل این افراد نداشتن محل و مکانی برای عرضه تولیدات خود بوده است؛ به عبارتی خرمشهر در این مدت ۲۲۰ اشتغال در این حوزه را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث فرهنگی خرمشهر نبود بازارچه بانوان در خرمشهر را یک خلأ دانست و گفت: در حالی که در ۱۷ شهرستان بازارچه بانوان وجود دارد اما این بازارچه در خرمشهر راه‌اندازی نشده است که با راه‌اندازی این بازارچه می‌توان علاوه بر اشتغال‌زایی، حرکتی فرهنگی در این زمینه انجام داد.

وی توضیح داد: طبق شاخص‌های یونسکو، یکی از شاخص‌های شهرهای فرهنگی «توسعه صنایع‌دستی در شهرهاست» و توسعه فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری عاملی در رتبه دهی به شهرها محسوب می‌شود.

کد خبر 5058795

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر صنایع دستی اشتغال زنان ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مازیار صفایی اصلی با بیان اینکه این نمایشگاه با ٢٠ غرفه به مناسبت ایام نوروز توسط شهرداری رودسر راه اندازی شده است گفت: این نمایشگاه در راستای مصوبات ستاد سفر‌های نوروزی با هدف معرفی صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی شهرستان راه اندازی شده و تولید کنندگان بدون واسطه محصولات خود را به مسافران و گردشگران ارائه می‌کنند.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه انواع صنایع دستی، گل و گیاه، نان و کلوچه‌های محلی، لباس‌های منطقه قاسم آباد و تولیدات روستایی عرضه شده افزود: فروش بی واسطه و نمایش صنایع دستی و قابلیت‌های شهرستان از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
به گفته صفایی اصلی این نمایشگاه تا ١۵ فروردین در محل پارک مسافر رودسر صبح و عصر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی در رودسر
  • تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان
  • تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان
  • فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه
  • افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر
  • برپایی بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات در عمارت مصدقی ملایر
  • بازارچه صنایع‌دستی محلی در بروجرد افتتاح شد
  • افتتاح کمپین و بازارچه صنایع‌دستی محلی در بروجرد