Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل بانک رفاه کارگران به عنوان نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای بررسی مسائل و مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در رأس هیأتی به این استان سفر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیرعامل این بانک ضمن سفر به شهرهای این استان در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان شهرکرد که با حضور فرماندار و سایر مسئولان استان برگزار شد،گفت: متاسفانه طی سال های گذشته توزیع سرمایه در کل کشور به صورت متوازن صورت نگرفته که  استان چهارمحال و بختیاری یکی از آن ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استان از ظرفیت بسیار ویژه ای برخوردار است که نیازمند شناسایی و حمایت است. کشاورزی، گردشگری، صنایع فولاد و سیمان از جمله مهم‌ترین این ظرفیت ها هستند.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در بسیاری از پروژه‌های بزرگ اقتصادی کشور سهامدار است گفت: متاسفانه در این استان، شستا حضور ندارد و لازم است که از ظرفیت‌های این هلدینگ در مسیر توسعه پایدار بهره مند شویم و برای توسعه و اشتغالزایی، علاوه بر استفاده از ظرفیت این هلدینگ، حضور بخش خصوصی بسیار لازم و ضروری است.
نماینده ویژه وزیر، استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه را دیگر فرصت برای توسعه و ایجاد اشتغال استان معرفی کرد و گفت: برای بهره مندی از ظرفیت های بازار سرمایه، در ابتدا باید مستندات لازم و کاملی از پروژه های استان که نیازمند تامین مالی هستند طراحی شود. با انجام مطالعات میدانی و جمع آوری مستندات مکفی و دقیق می‌توانیم از زیرساخت های بازار سرمایه برای سرمایه گذاری استفاده کنیم.
لله گانی در ادامه با اشاره به طرح های نیمه تمام استان در حوزه تولید و اشتغال زایی گفت: علاوه بر بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و همچنین صندوق توسعه ملی ظرفیت و آمادگی لازم را برای حمایت از این پروژه ها دارند و در صورتی که این طرح ها مورد بهره برداری قرار گیرد، میزان بیکاری به نحو چشمگیری در این استان کاهش خواهد یافت.
 شایان ذکر است، نماینده ویژه وزیر و هیأت همراه در چهار گروه جداگانه، از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری بازدیدکردند و به منظور رفع مشکلات این استان در جلساتی با حضور مسئولان استان، مصوبات مختلفی به تصویب رسید. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بانک رفاه کارگران بانک رفاه کارگران استان چهارمحال ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۵ طرح برق رسانی در شهرستان فرخشهر

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه