Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم‌علی قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشنواره‌ها فرصتی برای ارتقای سطح آموزش‌ها در مدارس است.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره «آینه زمان» اضافه کرد: این جشنواره با همت اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و فرهنگیان در بیش از 20 رشته فرهنگی و هنری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند، ادامه داد: در نهایت دو نفر از دانش‌آموزان استان زنجان جزو منتخبان این جشنواره اعلام شدند.

قنبری با بیان اینکه امید است دانش‌آموزان و فرهنگیان در جشنواره‌های مختلفی که در سال تحصیلی 1400-1399 در حال اجرا است، مشارکت داشته باشند، افزود: هم‌اکنون جشنواره‌های علوی، علمدار، پرسش مهر 21، مسابقات فرهنگی هنری و نوغلامان حسینی که در فضای مجازی در حال اجرا است.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هر یک از این جشنوارها در رشته‌های مختلف در حال اجرا هستند و مخاطبان می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس‌های ارائه شده به دبیرخانه مسابقات ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: سید علی سید هاشمی از کانون فرهنگی تربیتی نور آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان و نیما خدایاری از آموزشگاه علامه طباطبائی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در جشنواره «آینه زمان» به عنوان منتخب معرفی شدند.

انتهای پیام/73009

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش دانش آموزان زنجان جشنواره آموزش و پرورش فرهنگی و هنری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی