Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب در پی اظهارات رییس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام (ص) خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند.

خبرگزاری میزان - اظهارات امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله، باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند. متن این پیام که به زبان فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جوانان فرانسه!

از رییس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟

سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟

بیشتر بخوانید: بهانه آزادی بیان برای محکوم نکردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم(ص) عوام‌فریبانه است

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبر انقلاب اهانت به پیامبر اکرم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر انقلاب اهانت به پیامبر اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه پاسداران در بخشی از فیلمی که فارس منتشر کرده، در خصوص طرح نور گفت: مهم آن است که بدانیم یک دستگاه و مجموعه‌ای به نام فراجا با آن غیرتی که فرمانده این دستگاه در اجرای وظیفه قانونی طرح نور دارد در این مورد باید همه دلسوزان انقلاب و ارزش‌ها و دلسوزان فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی جامعه از این طرح حمایت کنند زیرا این دستگاه وظیفه قانونی خود را اجرا می‌کند.

وی افزود: هر اقدامی که اجرا می‌شود ممکن است اشکالاتی داشته باشد و به دنبال آن عوامل اجراکننده تذکراتی هم دریافت کنند و این اتفاق هم رخ داده و طبیعی است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، اظهار کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر جعفری بیان کرد: این دو تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.

وی با بیان اینکه این اقدام فراجا جای تقدیر دارد، تصریح کرد: در این شرایط و فضایی که کشف حجاب و برهنگی در کشور از جانب دشمن در حال برنامه‌ریزی و گسترش است، در حال مقابله با آن است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، تأکید کرد: این وظیفه همه است تا از این اقدام حمایت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود.

وی تصریح کرد: بنابر اطلاعی که دارم هم با آن مأموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله به نکته‌ای در مورد لایحه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: چون این لایحه باب میل برخی دوستان نیست لذا شروع به رد کردن آن و زیر سوال بردن این لایحه کرده‌اند که کار بسیار مسموم و نگران کننده است و دوستان باید از این کار پرهیز کنند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899050

دیگر خبرها

  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت