Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد اعضای کادرفنی استقلال با این باشگاه امضا شد.

محمود فکری و دستیارانش با حضور در باشگاه استقلال قراردادشان را امضا کردند.

به گزارش طرفداری، محمود فکری و کادر فنی تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در ساختمان باشگاه استقلال، قراردادشان را با این باشگاه امضا کردند. صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی، امیدعلی دفتری، حنیف عمران‌ زاده، آرش برهانی و سعید عزیزیان جزو دستیاران اصلی فکری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در خصوص حنیف عمران زاده، او قراردادش با استقلال را امضا کرده ولی بایستی در مورد قراردادش با نساجی با مدیران این تیم مذاکره کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد

 سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در مراسم امضای قرارداد واگذاری سرخابی ها گفت: مسئله واگذاری بر اساس اهلیت و تخصص است و ما مثر هستیم اگر واگذاری صورت می گیرد به صورت کامل و با جزئیات و شفاف انجام شود .

وی افزود:در دولت سیزدهم تعداد زیادی واگذاری نداشته ایم و تنها یک واگذاری صورت گرفت آن هم از محل پتروشیمی خلیج فارس انجام شود که توسط یک خریدار تخصصی صورت گرفت .

او گفت: اصرار امروز دولت مبنی بر آن بوده که یک واگذاری مهم با چشم انداز بلند مدت باشد تا دوباره این مبالع به دولت بازگردانده نشود و خرید در این بخش به صورت حرفه ای وبا ضوابط مالی واقتصادی صورت گیرد و کار به صورت حرفه ای و کامل توسط خریداران مراعات شود.

وی افزود: همکار ملی و همدلی رمز رفع موانع بود که پیش از این حل نشدنی بود  ودر حال حاضر با توجه به آنکه روح همدلی در فضای وزش ایران حاکم شده و این موضوع به تمامی بخش ها سرایت کرده است و این امر یک اقدام سیاستی همراه با تدبیر ملی بوده است.

خاندوزی بیان کرد: این یک اتفاق به ظاهر ناشدنی بود که از 20 سال پیش مطرح شده بود اما امروز تحقق یافت و همواره این موضوع یادمان بوده که پیش از این اعلام میشد که از این حرف ها گوشمان پر بوده و زیاد گفته شده بود اما در دولت های گذشته این موضوع محقق شده و ما شاهد آن هستیم که امروز در پنجم اردیبهشت ماه جشن همدلی برای واگذاری سرخآبی ها را برگزار کردیم.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سیزدهم دولت خاتمه پروژه های ناتمام است. واگذاری دو باشگاه پر طرفدار استقلال و پرسپولیس یکی دیگر از این پروژه ها است.

براساس این گزارش امروز با حضور وزیر اقتصاد و دارایی ، وزیر ورزش و جوانان ، رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس  واستقلال مراسم امضای قرارداد واگذای سرخابی ها انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت