Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه چهارشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و سایر نهادهای استان بدهی هزینه ای و تملکی خود را از طریق ۲ راه تهاتر و فروش اموال مازاد تسویه کنند.

وی با بیان اینکه هیچ دستگاهی نباید اعتبارات تزریق شده از طریق سفرهای مقامات ملی به استان  را صرف پرداخت بدهی دستگاه کند، افزود: این اعتبارات برای عمران و آبادانی و سایر طرح های توسعه ای استان اختصاص یافته اسا و باید در این راستا نیز هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام افزود: اعتبارات بسیار بالایی در سفر معاون مناطق محروم ریاست جمهوری، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برای انجام فعالیت های  عمرانی و زیرساختی در ایلام اختصاص یافته است‌.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به ایلام تاکنون بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ شده است.

وی افزود: در سفر معاون بنیاد مستضعفان و مدیر عامل بنیاد علوی به ایلام نیز بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد ریال به دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی اختصاص یافت و برای این شهرستان ها نیز تاکنون بخش اعظمی از این پروژه ها در حال مناقصه و ۴۰۰ میلیارد ریال هم  ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: همچنین در سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام اعتبارات و رقم های بسیار بالایی جهت طرح های مسکن محرومان، جهش تولید، تکمیل طرح های و پروژه‌ های  با ماهیت ملی در استان اختصاص یافت که تاکنون دو هزار ۸۰۰ میلیارد ریال از آن ابلاغ شده است. 

سلیمانی دشتکی در ادامه  از سفر رییس بنیاد مستضعفان به ایلام در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این سفر هدف ما تخصیص اعتبارات بسیار بالا جهت محرومیت زدایی سایر مناطق کم برخوردار استان است.

وی اضافه کرد: با حضور دو نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی، این شهرستان ها به قرارگاه عمرانی تبدیل شدند و در آینده نیز طرح های بسیار خوبی در این شهرستان ها اجرا می شود.

استاندار ایلام  با اشاره به  سفر نایب رییس مجلس  و هیات همراه به استان، افزود: فردا نایب رییس مجلس و هیأت همراه به دعوت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به ایلام سفر می کنند که امیدواریم این سفر مایه خیر و برکت برای مردم استان باشد.

به گزارش ایرنا، این نشست با حضور استاندار، معاون معاون هماهنگی امور اقتصادی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی و سرمایه گذاران برگزار شد و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی بصورت ویدیو کنفرانسی اقدامات خود را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در استان تشریح کردند.

در پایان این نشست مقرر شد در خصوص تعیین تکلیف وضعیت کارخانه سیمان دهلران طی دو هفته آینده جلسه ای با حضور استاندار، نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی، سرمایه گذار کارخانه سیمان دهلران، نماینده بانک ملت، فرماندار دهلران و دستگاههای اجرایی استان برگزار شود و تصمیمات لازم در خصوص تسهیل، تسریع و رفع موانع جهت بهره برداری این پروژه اتخاذ شود.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی سازمان برنامه و بودجه بنیاد علوی اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی سازمان برنامه و بودجه بنیاد علوی اقتصاد مقاومتی استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی سازمان برنامه و بودجه بنیاد علوی اقتصاد مقاومتی اخبار کنکور بنیاد مستضعفان سلیمانی دشتکی میلیارد ریال سفر معاون بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود

استاندار ایلام گفت: طرح‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال و پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تعیین شده تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین‌_ در بازدید از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران، اظهار کرد: لازم است از پل رانشی تا سه‌راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش انجام گیرد.

وی افزود: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: طبق زمان‌بندی سازهای بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود و برای این پروژه تا بهره‌برداری از آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

در این بازدید استاندار و همراهان از پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کردند.

کد خبر 745742

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد