Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا در این بیانیه آمده است: «یَا حَسْرَةً عَلَی الْعِبَادِ مَا یَأْتِیهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلَّا کَانُوا بِهِ یَسْتَهْزِئُونَ * أَلَمْ یَرَوْا کَمْ أَهْلَکْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَیْهِمْ لَا یَرْجِعُونَ» سوره یس، آیات ۳۰ و ۳۱

از نخستین روزی که پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) رسالت خود را آغاز کرد و انسان‌ها را دعوت کرد تا از قیدوبند بندگی ستمکاران ظلم آزاد باشند، همواره گروهی از ستمگران درصدد جلوگیری از ترویج معارف و اندیشه این بزرگ‌مرد تاریخ بشریت و بهترین مخلوق و فرستاده خداوند بودند و برای خاموش کردن این ندای انسانیت و آزادی از هیچ ستم و ظلمی کوتاهی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمسخر، توهین، تکذیب، خشونت، تحریم و تهدید ستمگران در طول تاریخ هیچ‌گاه نتوانست مانع آگاهی‌بخشی و ترویج اندیشه پیامبر اعظم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) شود و روز به روز اندیشه کرامت و آزادی انسان از شر طواغیت زمان و هرآن‌چه جز خداست بیش از پیش در دنیا پیچیده شد. سوءاستفاده از آزادی بیان بزرگ‌ترین ظلمی است که در حق آزادی بیان می‌شود و استعمارگران همیشگی تاریخ، این‌بار با استعمار مفاهیم درصددند تا به شکلی متفاوت مانع اسلام‌گرایی روزافزون ملت‌ها شوند؛ اما مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین.

پوسیدگی منطق لیبرال دموکراسی در کشوری که خود را مهد لیبرالیسم و دموکراسی می‌داند، از همیشه عیان‌تر شد.

ترور شخصیت و هتک حرمت سازمان‌یافته و دولتی علیه پیامبران الهی و ادیان و کتاب‌های آسمانی پرده از حقیقت لیبرالیسم و لائتیسه برداشته است و امروز بر همه ملت‌های آزاده و میلیاردها دین‌دار در دنیا این تقابل‌ها روشن و واضح‌ شده است.

در کشوری که اسلام دومین مذهب مردم آن و نام زیبا و دوست‌داشتنی پیامبر رحمت پررونق‌ترین نام، در قلب آن اروپاست، رئیس خبیث دولت جنایت‌پیشه فرانسه، هتک حرمت رسول خدا  را سازماندهی و حمایت می‌کند. آن هم به نام آزادی! عجبا که در کشوری که دختران محجبه از اولین حقوق انسانی و آزادی‌ها محروم می‌شوند و کسی جرئت ندارد کوچک‌ترین نقدی به صهیونیزم بین‌الملل در روزنامه‌ها بنویسد و نویسندگان و روشنفکران منتقد صهیونیزم در زندان‌ها عمر خود را سپری کرده‌اند و می‌کنند، از آزادی بیان سخن می‌گوید!

امروز بحمدالله مکر مکرون و کید شیاطین به خودشان بازگشته است و بیداری و فوران آتش‌فشان خشم ملت‌های مسلمان و غیرت مسلمانان و حتی غیرمسلمانان دنیا بیش از پیش، اهانت‌کنندگان و حامیان دولتی‌شان را به استیصال کشانده است و زیان‌ها و رسوایی‌های بزرگ‌تری را در آینده برای آنان به همراه خواهد آورد.

خدا را شاکریم که خانه عنکبوتی ستمکاران و مستکبران عالم از همیشه سست‌تر و متزلزل‌تر شده است و این حرکت‌های وقیحانه و هتاکانه در حقیقت نشانه‌ای از انفعال دولت مکرون در برابر ناکامی‌های سیاسی و اجتماعی اخیر و رشد روزافزون دین متین و مبین اسلام در قلب اروپا به خصوص فرانسه است.

این اهانت‌ها نمی‌تواند جلو هزیمت‌های بزرگ پیش ‌رو را برای لیبرال دموکراسی بگیرد و بلکه سرعت رسوایی و نابودی آن‌ها را تشدید خواهد کرد. اما برای ما مسلمانان و به‌خصوص اهالی اندیشه و ادب وظیفه‌ای را برای دفاع جانانه‌تر از ساحت نورانی حضرت سید المرسلین و گسترش معارف نورانی و سیره رحمانی آن دردانه هستی را در عرصه فرهنگ و ادبیات برای مخاطبان جهانی بیش از گذشته ایجاب می‌کند.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی این اقدام شنیع و همچنین حمایت سران دولت فرانسه را به شدت محکوم می‌کند و از مسئولان ذی‌ربط مخصوصا در وزارت امور خارجه و رایزنی‌های فرهنگی،  درخواست دارد تا با اقدامات لازم و به‌هنگام مانع تکرار این حرکات ضدانسانی و ضداسلامی شوند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع ناشران انقلاب اسلامی بيانيه اهانت به پیامبر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، همزمان با آغاز شمارش معکوس در کنگره آمریکا برای تصویب لایحه کمک ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین، لندن اعلام کرد که قصد دارد تا بزرگ‌ترین بسته کمک تسلیحانی که تاکنون از انگلیس در اختیار اوکراین قرار گرفته است را به کی‌یف تحویل دهد.

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس همزمان با سفر امروز به ورشو برای مذاکرات با دونالد تاسک، همتای وی، به طور رسمی از این بسته رونمایی می‌کند.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این بسته ۶۱۷ میلیون دلار ارزش دارد و بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است را شامل می‌شود.

در بیانیه دفتر سوناک، از این بسته تحت عنوان «بزرگ‌ترین بسته مهمات حیاتی» یاد شده و در ادامه آن آمده است: دفاع از اوکراین مقابل جاه‌طلبی بیرحمانه روسیه، برای امنیت ما و تمام اروپا، حیاتی است. اگر پوتین در این تجاوز، برنده شود، پشت مرز لهستان متوقف نخواهد شد!

تازه‌ترین دور کمک تسلیحاتی انگلیس به اوکراین، مجموع کمک نظامی لندن به کی‌یف را تنها در سال جاری به ۳ میلیارد پوند می‌رساند. در این کمک‌ها یک هزار و ۶۰۰ موشک تهاجمی و پدافندی و حدود ۴ میلیون انواع گلوله گنجانده شده است.

سوناک افزود: با بسته امروز تاحدودی اطمینان حاصل خواهیم کرد که اوکراین آنچه برای جنگ با روسیه لازم می‌داند را در اختیار دارد. انگلیس همواره در خط مقدم جبهه امنیت اروپا، نقش خود را ایفا و از منافع ملی خود دفاع خواهد کرد و در کنار متحدانش در ناتو خواهد ایستاد.

بیانیه دفتر سوناک پس از آن منتشر شد که درست دو روز پیش مجلس نمایندگان آمریکا بعد از مدت‌ها، سرانجام لایحه کمک ۶۱ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین را تصویب کرد. دولت واشنگتن پس از استفاده از بسته‌های مورد تایید کنگره که ارزش آن ۱۱۳ میلیارد دلار برآورد شده است، اوایل سال برای کمک به اوکراین در مضیقه ماند و منابع کافی در اختیار نداشت. اختلال در ارسال سلاح به اوکراین آن هم از جانب بزرگ‌ترین حامی این کشور، به کمبود مهمات در ارتش کی‌یف و متعاقب آن شکست در چندین جبهه جنگ منجر شد.

کد خبر 6086345

دیگر خبرها

  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه