Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@07:07:33 GMT

انجام پروژه های زیرساختی اولویت کاری شهردار باشد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۵۴۶

انجام پروژه های زیرساختی اولویت کاری شهردار باشد

رمضانپور نرگسی گفت: از شهردار جدید انتظار می رود پیگیری پروژه های زیرساختی شهر را در اولویت کاری شهرداری قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، احمد رمضانپور در یکصد و شصت و نهمین جلسه ی شورای رشت که عصر امروز، چهارشنبه (هفت آبان) برگزار شد، با تایید حکم شهردار این شهر از سوی وزارت کشور اظهار کرد: اگرچه هدف شورا این بود که یک شهردار در تمام دوره ی چهارساله تصدی شهرداری را بر عهده بگیرد اما به دلایل مختلف اینگونه نشد و امروز شاهد حضور فردی در شهرداری رشت هستیم که کارنامه ی مدیریتی پررنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای شهر رشت با اشاره به سوابق مسئولیت های《محمد احمدی》 شهردار منتخب رشت افزود: توانایی بالای مدیریتی شهردار منتخب در کنار آشنایی با مسائل شهری و قوانین شورایی می تواند در مدیریت شهری شهردار تاثیر بسیاری داشته باشد.


رمضانپور با بیان اینکه اولویت شهردار باید انجام امور زیرساختی شهر باشد گفت: از شهردار انتظار می رود پیگیری پروژه های عمرانی موردنظر با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، مبلحث پسماند شهری، اجرای میدان ها و خیابان های جدید و کمربندی های شهر را در اولویت کاری خود قرار دهد.



شهرداری از اعتبارات کرونا محروم مانده است
در ادامه این جلسه، عضو شورای رشت نسبت به شیوع خطرناک ویروس کووید ۱۹ در شهر هشدار داد.

 

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه کادر درمان در رشت از افزایش مبتلایان خسته شده اند اظهار کرد: با وجود شرایط خطرناک کنونی، هیچ تمهیداتی برای بسته شدن مبادی ورودی رشت اتخاذ نمی شود.


وی با بیان اینکه رشت همیشه میزبان خوبی برای مسافران در طول سال بوده افزود: با توجه به افزایش مبتلایان و وضعیت کنونی نمی توانیم میزبان مسافران در تعطیلات رسمی باشیم.


حاجی پور با ابراز تاسف از تجمع های غیرضروری در خیابان های شهر و بازار و فروشگاه های زنجیره ای گفت: مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر بی توجه هستند در حالی که کمترین اقدام ممکن که هر شهروندی برای حفاظت خود و دیگران از این ویروس منحوس می تواند انجام دهد، استفاده از ماسک است.


وی اجرای مجدد دورکاری در بدنه ی شهرداری رشت را یک اولویت دانست و ادامه داد: هر چه زودتر باید نسبت به اجرای دورکاری و شیفت بندی ساعات کاری در بدنه ی شهرداری اقدام شود.


عضو شورا در بخش دیگری از نطق پیش از دستور در این جلس، شهرداری را یکی از متضرر ترین نهادها از شیوع ویروس کرونا خواند و اظهار کرد: تخفیف در پرداخت عوارض وسایل حمل و نقل عمومی و همینطور هزیته های آرامستان موجب تحمل خسران زیادی بر درآمد شهرداری رشت شده است.


حاجی پور خاطرنشان ساخت: ضررهای اقتصادی که شهرداری طی ماه های گذشته متحمل شده بدون جبران باقی مانده است در حالی که انتظار می رود استاندار در پرداخت بخشی از اعتبارات کرونا به شهرداری رشت، اهتمام ویژه داشته باشد.


وی تصریح کرد: اگر رعایت پروتکل های بهداشتی مانند وضعیت کنونی ادامه یابد، رشت شاهد وضعیت به مراتب بدتر و سخت تر از اسفندماه سال گذشته خواهد بود و روند ضررهای اقتصادی بازاریان و شهرداری رشت ادامه خواهد داشت.


در ادامه این جلسه، طرح راه اندازی تیم های پایه برای رده های نوجوانان، جوانان و بانوان در شهرداری رشت با امضای اکثریت اعضا در این جلسه وصول شد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای شهر رشت توسعه شهری شهردار رشت شهرداری رشت ی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم

کیوان آشنا با توجه به تجمع پاکبانان گفت: درحال تسویه با عزیزان پاکبان هستیم و انتظار داریم این عزیزان کارشان را به درستی انجام دهند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، کیوان آشنا، شهردار یاسوج با توجه به تجمع پاکبانان گفت: با توجه به اینکه مهم‌ترین داشته‌های یک سازمان منابع انسانی و منابع مالی است، در شهرداری نیز باوجود مسائل مختلف مثل تامین ماشین آلات و امکانات منابع انسانی در اولویت قرار دادیم.

وی در رابطه با بحث معوقات پاکبانان افزود: ما در ۹ ماهِ کاری ۱۲ تا پرداختی داشتیم و آخرین پرداخت ها ۱۳و۲۸ اسفند بوده است و بخشی از این پاکبان‌ها نیز نیروی رسمی هستند و حقوق شان به روز است که آخرین پرداختی آنها نیز دیروز بوده و بخشی دیگر که نیروی شرکتی هستند ما ظرف ۹ماه ۱۲ بار پرداختی داشتیم.

شهردار یاسوج در پاسخ سوال خبرنگار دانشجو درباره اخراج پاکبانان گفت: چنین چیزی صحت ندارد ولی به شرط آنکه هرکسی وظیفه اش را بدرستی انجام دهد ولی اگر انجام ندهد ما ناچاریم نیروی جایگزین بیارم. هرکس وظیفه خود را به درستی انجام دهد ما موظف به تشویق آن شخص هستیم.

وی افزود: وقتی در ۹ماه ۱۲ پرداختی داشته باشیم مشخص می‌شود که ما یک سری بدهکاری از قبل به عزیزان داشتیم و در تیرماه 3 پرداختی داشتیم و در برج ۱۲ نیز 2 پرداختی داشتیم و به همین منوال درحال تسویه با عزیزان هستیم و انتظار داریم این عزیزان کارشان را به درستی انجام دهند و این وظیفه شرعی و قانونی همه همکاران من هست.

شهردار یاسوج در پایان گفت: با توجه اینکه در هفته کارگر قرار داریم آن بخشی که به درستی وظیفه‌شان را انجام دادند ما قول می‌دهیم علاوه بر پرداخت حقوق این عزیزان را مورد تشویق قرار دهیم..

دیگر خبرها

  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد مجدداً راه‌اندازی شد
  • اولویت‌ پروژه‌های شهری، آسایش و رفاه روزانه مردم باشد
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد