Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان و به نقل از انجمن هندبال ناشنوایان؛ علی حیات‌پور در سخنانی اظهار داشت: در جلسه‌ی که با کریمی ریاست تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استثنایی استان تهران به صورت مجازی با حضور آزاده گیلانی نایب رئیس انجمن هندبال کشور به انجام رسید، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با ذکر این موضوع که یکی از مهمترین فرآیندهای که در انجمن هندبال ناشنوایان کشور در حال طرح ریزی و پیگیری است، مباحث آموزشی است، عنوان کرد: به زودی یک دوره کلاس آموزش داوری و مربیگری برگزار و اطلاعات مربوط به این دوره به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس انجمن هندبال ناشنوایان کشور با اشاره به این مطلب که این کارگاه‌های آموزشی به صورت مجازی به انجام خواهد رسید، گفت: در این جلسه؛برنامه ریزی برای اجرایی آموزش گام به گام هندبال برای دانش‌آموزان و علاقه مندان به هندبال نیز، ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در سطح کشور در دستور کار قرار گرفت.

حیات‌پور در مورد نحوه این دورهای آموزشی هندبال خاطر نشان کرد: مقرر شد از طرف اداره کل آموزش و پرورش استثنایی استان تهران چند دانش آموز مستعد رشته هندبال انتخاب و با حضور یک نفر که آشنایی کامل به زبان اشاره دارد، نکات آموزشی ارائه و فیلمبرداری شود.

وی ادامه داد: بعد از تهیه و تدوین این فیلم‌های آموزشی، از طریق فضای مجازی و بصورت مقطعی برای سایر دانش آموزان نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش فضای مجازی هندبال داوری انجمن هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد؛ کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، در همه مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی۱۳ اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیات رییسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از ۱۹ تا ۲۸ اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه ها اجازه برگزاری کلاس های برخط را ندارند و همه کلاس های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان