Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اهل تسنن استان کرمان در پی محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اهانت، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند.

پیامبر گرامى اسلام (ص) و اصحابه به راستى براى مردم شایسته کردار و با ایمان و نیز مردم بداندیش و کفرگرا رحمت است، چرا که وجود گرانمایه او براى مردم باایمان به خاطر هدایت به سوى حق و عدالت با گفتار و عملکرد شایسته و ارائه الگوى نیکو در دنیا و شفاعت در آخرت رحمت است، و براى مردم کفرگرا و حق‌ستیز در این جهان مایه رحمت است از نابودى و عذاب و مسخ شدگى و انواع بلاها و گرفتارى‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌دنبال توهین بی‌شرمانه جراید فرانسوی و حمایت قاطع و آشکار دولتمردان و رئیس جمهور جاهل و کوته‌فکر فرانسه که موجی از خشم و انزجار را در سراسر پهنه گیتی به همراه داشت و ماهیت حقیقی و در پس نقاب جهان کفر و شرک را بر همگان آشکار ساخت و دشمنی و کینه آنان را برملا کرد؛ جامعه اهل سنت استان کرمان ضمن محکومیت و انزجار شدید این حرکت ددمنشانه و قبیح در کنار دیگر مسلمانان جهان ایستاده و آماده جان‌فشانی و فدای جان و مال در راه اسلام و نبی رحمت صلوات‌الله علیه است و از همه هموطنان و مسلمین عالم خواهان تحریم همه محصولات کشور فرانسه هستیم و از مسئولان کشورمان و همه بلاد اسلامی خواهان قطع روابط تجاری و دیپلماتیک در همه سطوح و برچیده شدن سفارتخانه و کارگزاری‌های کابینه منحوس مکرون هستیم، باشد که در سایه وحدت و همصدایی مشت محکمی بر دهان همه یاوه‌گویان عالم بزنیم.

اهل سنت فهرج توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) را به شدت محکوم کردند

مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با اشاره به اقدام موهن و زشت نشریه صهیونیستی و سخنان مکرون رئیس جمهور کشور فرانسه گفت: این آزادی بیان نیست. این حماقت و جهالت و نادانی است.

شهیکی در ادامه افزود: ما اهل سنت بخش نگین کویر فهرج این حرکت زشت را محکوم می‌کنیم و از کشورهای اسلامی هم می‌خواهیم موضع‌گیری کنند و برخوردی قاطع داشته باشند.

 وی بیان داشت: این اولین‌باری نیست که دست به چنین رفتاری زشت می‌زنند آنها می‌خواهند مسلمانان را بیازمایند. مسلمانان باید در مقابل توطئه‌های آنها هوشیار باشند.

همچنین منصور پیش‌نشین از اهل سنت بخش نگین کویر هم گفت: ما اهل سنت بخش نگین کویر اقدام نشریه صهیونیستی که توهین به پیامبر عظیم‌الشان اسلام کرده به‌شدت محکوم می‌کنیم. این حرکت آنها کاری زشت و ناپسند است و سخنان مکرون رئیس جمهور فرانسه که ادعا کردند آزادی بیان است حرکتی زشت و وقیحانه بوده و موجب ناراحتی تمامی مسلمانان شده است. وی با اشاره به جایگاه بزرگ پیامبر عظیم‌الشان اسلام اظهارداشت: پیامبر اسلام پیامبر رحمت است و مسلمانان نباید در این زمینه سکوت کنند و باید اعتراضات خود را به گوش جهانیان برسانند.

مولوی یدالله شهیکی یکی دیگر از اهالی بخش نگین کویر هم گفت: ما سخنان رئیس جمهور فرانسه مکرون را به شدت محکوم می‌کنیم.  او با سخنانش قلوب تمام مسلمانان را جریحه‌دار کرده است.

 وی افزود: ما مسلمانان جان و هستی‌مان را فدای پیامبراسلام می‌کنیم.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بیانیه اهل سنت کرمان فرانسه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس

بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در مورد برگزاری بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالیانه و سراسری 700 هیأت رزمندگان اسلام به مدت 3 روز در مشهد گفت: این همایش از 5 تا 7 اردیبهشت‌ در مشهد مقدس برگزار می‌شود. در این نشست علما و مسئولان مربوطه به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال 1403 می‌پردازند. موضوعات کارگروه‌ها عبارتند از اربعین و برنامه‌های سال 1403 موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده های جدید جهت ارتقاء هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه. این 700 مدیر هیأت، شامل 400 مدیر هیأت رزمندگان اسلام و 300 مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام را می‌شوند.

10 توصیه مهم به مداحان در آستانه محرم

مداحی ادامه داد: حجت الاسلام راشد یزدی درباره اخلاق در هیأت، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان درباره رسالت‌های هیأت رزمندگان در جامعه، آقای آل داود درباره سواد رسانه و جنگ شناختی، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی درباره بایدها و نبایدهای هیأت و آداب هیأت داری، سردار فلاح‌زاده درباره جهان اسلام و محور مقاومت، حجت الاسلام راجی درباره جهاد تبیین، حجت الاسلام خواجوی درباره فلسفه سیاسی نظام اسلامی از منظر امامین انقلاب، آقای وحید جلیلی قائم مقام صدا و سیما در مورد اهمیت رسانه در هیأت‌ها و نیز انتظارات متقابل رسانه ملی و هیأت‌های رزمندگان اسلام و حجت الاسلام احمد پناهیان در مورد شیوه‌های هیأت داری در این همایش سخنرانی خواهند کرد. حاج احمد واعظی در این نشست به مدیحه سرایی و حجت الاسلام سید روح الله مؤید فرزند استاد مؤید به شعرخوانی خواهند پرداخت. در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • لایحه عفاف و حجاب در پیچ و خم تصویب توسط آقایون/ انصاری‌راد: اجرای طرح حجاب نباید موجب توهین به پیامبر اسلام (ص) شود