Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ترابیان یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس است که سابقه بازی درفوتبال بلژیک و باشگاه استاندارد لیژ را در کارنامه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا ترابیان که هم در تیم پرسپولیس فوتبال بازی کرده و هم مدتی در کادرفنی این تیم حضور داشت، شرایط این باشگاه را پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا نگران کننده توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق تیم‌های پرسپولیس و پاس در این باره می‌گوید:

به نظر من جدایی شجاع در روند فنی پرسپولیس تاثیر خواهد داشت. او جزو مهره‌های کلیدی پرسپولیس بود و در خیلی از مواقع  کمک حال تیم بود. شاید اگر او در شرایط بهتری از پرسپولیس جدا می‌شد، بهتر بود. به نظر من زمان جدایی او از پرسپولیس خوب نبود و همین موضوع کمی نگران کننده است.

ترابیان که روزگاری توسط استانکو به خط دفاع منتقل شده و در این پست ستاره شد، درباره احتمال حضور میلاد سرلک در خط دفاعی سرخ‌پوشان هم می‌گوید:

زمانی که استانکو مرا به پست دفاع فرستاد، چندان با این پست غریبه نبودم چون در دوران نوجوانی در این پست بازی کرده بودم. ضمن این که سرعت و بازی‌خوانی که در خط حمله به دست آورده بودم، به من کمک زیادی کرد تا بتوانم از پس آن مسئولیت به خوبی برآیم. فکر می‌کنم حضور سرلک در خط دفاعی، تصمیم خوبی باشد و سرلک بتواند در این پست بازی کند. البته با توجه به زمان کم تا شروع بازی‌ها باید به فکر این موضوع هم بود که تا بازیکن بخواهد در پست جدید جواب بدهد، نیازمند زمان برای هماهنگی بیشتر است. یحیی مربی باتجربه و باهوشی است و اطمینان دارم می‌تواند برای پرکردن این خلا بهترین تصمیم را بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس میلاد سرلک پرسپولیس رضا ترابیان شجاع خلیل زاده میلاد سرلک یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم

به گزارش همشهری آنلاین، رضا درویش با جذب اوسمار ویرا در نیم‌فصل و البته خریدهای خوبی که داشت، توانست پرسپولیس را دوباره در حد یک مدعی جدی قهرمانی مطرح کند. درویش البته بعد از باخت پرسپولیس به آلومینیوم با موجی از انتقادات مواجه شد اما با گذشت زمان شرایط به سود او و تیمش تغییر کرد.

او در مورد انتخاب اوسمار گفت: ما پس از بررسی‌های فراوان و پس از مشورت با اهل فن، پیشکسوتان دل سوز و البته گرفتن نظر بازیکنان بزرگ پرسپولیس، اوسمار را انتخاب کردیم و شما دیدید که چه انتخاب درستی بود. ما دیدگاه بزرگان تیم در مورد دانش فنی و عملکرد آقای اوسمار را گرفتیم. جالب این که روزهای اول خیلی‌ها به خاطر این انتخاب به من فحش دادند و حالا همان‌ها پیام می‌دهند که دیدید ما گفتیم او مربی خوبی است!

وی افزود: شماره‌هایشان را دارم. به هر حال ما خوشحالیم که انتخاب درستی انجام دادیم. در آن مقطع اگر آنچلوتی را هم می‌آوردیم ۲ ماه زمان می‌برد تا پرسپولیس و فضای فوتبال ایران را بشناسد و شاید از کورس قهرمانی خارج می‌شدیم اما خدا را شکر بعد از بازی با آلومینیوم، پرسپولیس به بازی برگشت و...

درویش در خصوص وضعیت رقبای پرسپولیس گفت: ما کاری به رقبا نداریم و در هر دو جام برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. شما می‌بینید که دو تیم مطرح و پول‌دار یک میلیون دلار خرج کردند اما الان کجا هستند؟ ما وظیفه داریم ۶ بازی آخر خود در لیگ را ببریم و با این اتفاق شک نکنید که قهرمان می‌شویم.

او در مورد قرارداد اوسمار گفت: فقط همین‌قدر بگویم که قراردادش از بسیاری از مربیان لیگ برتری کمتر است. او روی پرسپولیس شناخت خوبی داشت و از نظر فنی هم توانسته شایستگی‌های خود را نشان بدهد.

درویش در پاسخ به این سوال که اگر یحیی گل‌محمدی هم مانده بود، همین خریدهای خوب را در نیم‌فصل انجام می‌دادید؟ اظهار کرد: چرا که نه! شک نکنید که تلاش می‌کردیم هر بازیکنی را که آقایحیی می‌خواهد بخریم. مگر قبلا این کار را نکردیم؟ جالب است بدانید که مذاکره با عبدالکریم حسن در زمان گل‌محمدی و با نظر مثبت ایشان آغاز شد. من در زمان آقایحیی دو بازیکن تاپ را معرفی کردم که ایشان گفت به تاکتیک تیمی ما نمی‌خورند و حق هم داشت چون به هر حال سرمربی تیم بود. الان هم می‌بینید که خریدهای جدید چقدر خوب کار کرده‌اند و تازه من به شما می‌گویم در بازی‌های آینده عبدالکریم حسن، اورونوف، خدابنده‌لو و... بهتر هم می‌شوند.

وی گفت: ما اگر ۶ بازی خود را ببریم، صددرصد قهرمانیم و من شخصا خیلی امیدوارم.

وی در پاسخ به این سوال که نگران حذف از آسیا نیستید؟ گفت: نه اصلا. اهلیت‌ها تایید شده و ۳ اردیبهشت رسما کار مالکیت و انتقال انجام می‌شود. با این حساب نباید مشکل خاصی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

کد خبر 845994 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد