Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:44:15 GMT

برگزاری مراسم ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۷۷۵

برگزاری مراسم ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان مرکزی

حجت الاسلام دانشی از برگزاری مراسم ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام «عباس دانشی» ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز 13 آبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مراسم 13 آبان امسال در همه شهرستان های استان مرکزی و شهر اراک به غیر از شهرستان دلیجان برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه آیین گرامیداشت روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی موضوع مهمی است که باید حتما برگزار شود، افزود: در شرایط کنونی وضعیت کرونا و شیوع این بیماری این برنامه با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و با جمعیت خاص و محدود برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این آیین در همه نقاط شهری و روستایی استان به غیر از شهرستان دلیجان به‌دلیل شیوع بالای ویروس کرونا، برگزار خواهد شد، ادامه داد: ما فراخوان عمومی برای حضور گسترده را امسال به دلیل اهمیت سلامت افراد جامعه نداریم.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر این آیین انقلابی اندیشیده شده است، گفت: به صورت نمادین عزیزان در مصلاها و میادین مختلف شهرها حضور خواهند داشت و این مراسم را برگزار می کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: در شهر اراک این مراسم در مصلای بیت المقدس شهر با حضور محدود اقشار از ساعت 10 صبح روز 13 آبان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام دانشی با اشاره به اینکه برپایی آیین‌های انقلابی تعطیل‌ناپذیر است خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا هر گونه فعالیتی را تحت‌الشعاع خود قرار داده و برگزاری آیین‌های روز جهانی مبارزه با استکبار نیز باید با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان استان مرکزی اراک برگزار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران