Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فرانس۲۴، پس از شلیک مرگبار پلیس فیلادلفیا به یک مرد سیاهپوست، مردم شهر در اعتراض به خشونت نیروهای پلیس به خیابان‌ها ریختند. دستکم دو شب است که مردم فیلادلفیا دست به اعتراض زده و خواستار محاکمه عاملان شلیک به این مرد سیاه هستند. گفته شده خانواده این مرد به دلیل مشکلات روحی و روانی او، به اورژانس زنگ زده‌اند اما پلیس وارد صحنه شده و او را کشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شهر فیلادلفیا گزارش‌هایی از غارت فروشگاه‌ها نیز مخابره شده است.
گفتنی است پس از قتل جورج فلوید به دست پلیس شهر مینیاپولیس آمریکا صحنه اعتراضات مختلف به خشونت و نژادپرستی پلیس آمریکا شده است.
منبع: شفقنا برچسب ها: فیلادلفیا ، اعتراضات ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: فیلادلفیا اعتراضات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و روز زورگیران اتوبان صدر پس از دستگیری +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ماجرای زورگیری مسلحانه در بزرگراه صدر تهران که فیلم مربوط به آن خیلی زود به یکی از سوژه‌های پربحث فضای مجازی تبدیل شد، از اتفاقات مهم چند وقت اخیر بود. ماجرایی که پلیس خیلی زود به آن ورود کرد و در عرض کمتر از یک هفته زورگیرانی که در این حادثه ایجاد رعب و وحشت کرده بودند دستگیر شدند.  

در کمتر از یک هفته این سه جوان ۱۸، ۱۹ و ۲۰ ساله بار دیگر به بزرگراه صدر برگشتند، اما این بار دستبند به دست داشتند و تمام تلاششان این بود که صورتشان را در برابر دوربین‌های عکاسان و تصویربرداران رسانه‌ها بپوشانند.  

پلیس آگاهی تهران بزرگ برای بازسازی صحنه جرم رخ داده، این سه متهم را به همراه مالباختگان به محل درگیری آورده بود و اهالی رسانه نیز فرصت کردند در آنجا با انجام مصاحبه‌های مختلف به این سوژه ملتهب روز بپردازند.  

صحبت‌های سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در این خصوص را اینجا و گزارش تصویری مربوط به بازسازی صحنه جرم این اتفاق را در اینجا ببینید.

در ادامه گزارش آنا از این ماجرا، چگونگی دستگیری مجرمان و انگیزه‌های آنها برای انجام این کار را تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • حال و روز زورگیران اتوبان صدر پس از دستگیری +فیلم
  • ویدیو/ بازگشت زورگیران به صدر
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم به‌زودی انجام می‌شود
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم به زودی انجام می‌شود
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم بزودی