Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@16:22:28 GMT

سه ساعت دو جسد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۸۳۹

سه ساعت دو جسد

شاید باید واضح‌تر با مردم حرف زد. مردمی که هنوز خطر کرونا راجدی نگرفتند. هنوز نمی‌دانند در بیمارستان‌ها چه می‌گذرد. من سه ساعت در بیمارستان بودم و شاهد دو جنازه؛ و این اتفاق تاسف باری ست برای همگی مان. پرستاری می‌گفت جوانی بعد از شرکت در مراسم عروسی در شمال فقط دو روز زنده ماند. زنی که بعد از سفر به مشهد فقط چند روز دوام آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌گفتن جدای باری که سفر‌ها روی دوش آن‌ها می‌گذارد از دست دادن بیمارشان روحیه آن‌ها را آسیب پذیرتر کرده است. این تصاویر گوشه‌ای از بخش ویژه کرونای بیمارستان بوعلی قزوین است. شاید عکس‌ها گویاتر با مردم سخن بگویند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ کرونا بیمارستان پرستاران کادر درمان عروسی در کرونا علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از جابه جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری استان خبر داد و گفت: جابه جایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی سابقه نداشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیون تن کالا در قالب ۵۶۰ هزار سفر باری از مبدأ کردستان به دیگر نقاط کشور جابه جا شد.

حسنی از رشد حدود ۳۰ درصد جا به جایی کالا در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و افزود: جابه جایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی در استان سابقه نداشته و رکورد جدیدی به ثبت رسید.

وی تأکید کرد: این مهم با تلاش های صورت گرفته برای اولین بار اتفاق افتاد که با همکاری فعالین صنف حمل ونقل از جمله رانندگان میسر شده است.

حسنی، عمده کالاهای حمل شده را کالاهای معدنی، کشاورزی و مواد شیمیایی را اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۷۰ شرکت حمل و نقل کالا، حدود ۸ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و ۱۵ هزار نفر راننده حرفه ای در استان فعالیت دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مردم
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان